Hoi,aangezien ik nog niet zolang met vinyl bezig ben heb ik een vraag.
Ik vraag me af hoe ik mijn draaitafels het best kan afstellen.Ik draai voornamelijk thuis en ben bezig met beatmixen.Ik draai met Ortofon Nightclub E elementen.Sommige platen klinken niet helemaal lekker en ik merk dat als ik de druk op de naald verhoog de plaat beter klinkt.Het gaat me vooral om de afstelling van de anti skate,het balans gewicht (heb ik er nu andersom opzitten,voor meer druk op de naald) en de toonarmhoogte
Ik vraag me af hoe ik mijn draaitafels het best kan afstellen.Ik draai voornamelijk thuis en ben bezig met beatmixen.Ik draai met Ortofon Nightclub E elementen.Sommige platen klinken niet helemaal lekker en ik merk dat als ik de druk op de naald verhoog de plaat beter klinkt.Het gaat me vooral om de afstelling van de anti skate,het balans gewicht (heb ik er nu andersom opzitten,voor meer druk op de naald) en de toonarmhoogte



Comment