Ik wil dus binnenkort beginnen aan een discobar. Deze wou ik maken met een platte bak (cd-speler en mengtafel) en daaronder 2 19" rekken.
Mengtafel komt dus aan de rechterkant, met daarom de controller van de cd-speler. Links kom de cd-"lade" van de cd-speler, en ik wou deze eigenlijk een beetje naar achteren kantelen.
Nu heb ik de CMX-5000 van Pioneer, en vroeg me af of het kwaad kan dat ik de player een beetje schuin zet, want bij cd-spelers met lades kan dit gevolgen hebben voor het motortje...
Hoe denken jullie hieronder in mijn geval?
_________________________________
Sander (DJ Jip)
MSN: destinygemert@hotmail.com
Zoek en gij zult vinden... vind gij niet dan is het zoek!
Mengtafel komt dus aan de rechterkant, met daarom de controller van de cd-speler. Links kom de cd-"lade" van de cd-speler, en ik wou deze eigenlijk een beetje naar achteren kantelen.
Nu heb ik de CMX-5000 van Pioneer, en vroeg me af of het kwaad kan dat ik de player een beetje schuin zet, want bij cd-spelers met lades kan dit gevolgen hebben voor het motortje...
Hoe denken jullie hieronder in mijn geval?
_________________________________
Sander (DJ Jip)
MSN: destinygemert@hotmail.com
Zoek en gij zult vinden... vind gij niet dan is het zoek!





Comment