Welke cd-speler? (Pioneer/Denon)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

citaat:
    citaate manier van CUE punten zetten verschilt namelijk nogal wat, en op dat gebied vind ik DENON leuker werken, t'is maar wat je gewend bent.
    Klopt..
    echt te gek bij denon: je set een cuepunt, zoekt verder om te horen hoe lang het intro is.en..
    jawel..meteen weg je cue punt..
    ... dat moet jij me dan eens uitleggen...
    Kan perfect verder luisteren hoelang de intro duurt zonder het cue-point te wijzigen!

De groe(n)ten
    Tom Manshoven
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• LSD
      • Jul 2002
      • 152

citaat:
      citaat:
      citaate manier van CUE punten zetten verschilt namelijk nogal wat, en op dat gebied vind ik DENON leuker werken, t'is maar wat je gewend bent.
      Klopt..
      echt te gek bij denon: je set een cuepunt, zoekt verder om te horen hoe lang het intro is.en..
      jawel..meteen weg je cue punt..
      ... dat moet jij me dan eens uitleggen...
      Kan perfect verder luisteren hoelang de intro duurt zonder het cue-point te wijzigen!

De groe(n)ten
      Tom Manshoven
      Ik ook. Maar eenmaal je cuepunt gezet moet je met je fikken van de pauze en spoeltoets blijven. Je hoeft bij denon niet expliciet je cue-punt te gaan wissen als je het wil verplaatsen, is dus veeeeeeeeel sneller : staat je cue niet helemaal juist... gewoon met de spoelknop beetje vooruit of achteruit, en hoppa, verzet !!

----------------------------------------------
      Tja... een uit de hand gelopen hobby is ook een hobby
      ----------------------------------------------

Comment

Working...