Tja, toch denk ik zelf dat voor drie kwart een defect aan een laptop komt door de gebruiker zelf ! Lekker op de bank zitten met de laptop naast je op die zelfde bank en dan vooral de lucht in/uitlaat blokkeren...... dan krijg je alles naar de klo..
Of ook zo iets typisch, laptop uitzetten en terwijl hij nog aan het afsluiten is de klep dicht rossen en hem in een tas donderen.....das de perfecte behandeling voor de HD die nog 7200 toeren aan het gieren is....
Nogmaals, hier niets dan hulde en lof voor me HP Elitebook workstation 8760W
En Appels zijn om op te eten, hoewel me dochter zweert bij haar MB Air , ik wordt er bloednerveus van hahaha alles zit op de verkeerde plek (afsluiten links boven bv WTF)
Of ook zo iets typisch, laptop uitzetten en terwijl hij nog aan het afsluiten is de klep dicht rossen en hem in een tas donderen.....das de perfecte behandeling voor de HD die nog 7200 toeren aan het gieren is....
Nogmaals, hier niets dan hulde en lof voor me HP Elitebook workstation 8760W
En Appels zijn om op te eten, hoewel me dochter zweert bij haar MB Air , ik wordt er bloednerveus van hahaha alles zit op de verkeerde plek (afsluiten links boven bv WTF)

Comment