basisschool 250 man buiten geluid?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vdlaanlichtengeluid
    • Jun 2010
    • 640

Vroeger heb ik playbacks enz voor school hier in het dorp gedaan met 2 x 150watt b merk topjes en subs die eigenlijk in de auto thuis horen.
    Zelfs dan kreeg ik al klachten dat het te hard was.

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Originally posted by radioactivediscoshow
      Vroeger heb ik playbacks enz voor school hier in het dorp gedaan met 2 x 150watt b merk topjes en subs die eigenlijk in de auto thuis horen.
      Zelfs dan kreeg ik al klachten dat het te hard was.
      Hangt er van af welke activiteit er doorgaat hé.
      Een echte fuif op school, of wat achtergrondmuziek bij een schoolfeest is een berg van verschil.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
        • Jun 2010
        • 640

het gaat hier om een basisschool he...
        geen middelbare school, die moeten het idd altijd wel zo hard mogelijk anders hoef je niet terug te komen :S

Comment

• dj-inkognito
          • Jun 2011
          • 416

het gaat idd om een school van kinderen tot de leeftijd van maximaal 13 jaar.

het kwestie probleem wat ik heb is dat ik normaal binnen draai en eigenlijk nooit buiten feesten doe, op grote shows na met artiesten op vrachwagens etc en grotere buite podia, waar meestal geluid voorzien is,

binnen draai ik met deze genoemde set 500 man plat op -3 db dat is het probleem niet maar gaat me om aangezien het een grote open ruimte is dat dit nogal een aantal personen zal schelen met fatsoenlijke geluidsdruk.
          "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

Working...