Voor signaalkabels zijn er bij mijn weten geen veiligheidsvoorschriften, dat schrijf ik in feite ook maar waar het om gaat is dat er open 230V contacten onder zitten die daar niet open mogen zitten. Aftapen van dergelijke contacten lijkt me nou niet de aangewezen methode, heb je die tape na een paar jaar wel eens gezien? Er bestaan overigens heel nette power distributors die aan alle eisen voldoen, per fase afzonderlijk gezekerd zijn en zo in je rackje geschroefd kunnen worden, J&H verkoopt ze ook.
Top dat je rackjes als voorbeeld laat zien maar het lijkt me een slecht plan om voorbeelden te tonen die niet aan de voorschriften voldoen.
Tot slot denk ik dat de meeste producties wel degelijk volgens de regeltjes te werk gaan. Dat begint bij apparatuur en racks die aan alle voorschriften voldoen.
Top dat je rackjes als voorbeeld laat zien maar het lijkt me een slecht plan om voorbeelden te tonen die niet aan de voorschriften voldoen.
Tot slot denk ik dat de meeste producties wel degelijk volgens de regeltjes te werk gaan. Dat begint bij apparatuur en racks die aan alle voorschriften voldoen.

Comment