Speaker set 1000 euro

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Voor signaalkabels zijn er bij mijn weten geen veiligheidsvoorschriften, dat schrijf ik in feite ook maar waar het om gaat is dat er open 230V contacten onder zitten die daar niet open mogen zitten. Aftapen van dergelijke contacten lijkt me nou niet de aangewezen methode, heb je die tape na een paar jaar wel eens gezien? Er bestaan overigens heel nette power distributors die aan alle eisen voldoen, per fase afzonderlijk gezekerd zijn en zo in je rackje geschroefd kunnen worden, J&H verkoopt ze ook.
    Top dat je rackjes als voorbeeld laat zien maar het lijkt me een slecht plan om voorbeelden te tonen die niet aan de voorschriften voldoen.
    Tot slot denk ik dat de meeste producties wel degelijk volgens de regeltjes te werk gaan. Dat begint bij apparatuur en racks die aan alle voorschriften voldoen.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Tommes
      • Sep 2005
      • 60

De tape zit nog steeds netjes op zijn plaats hoor!
      Nogmaals, hey loskomen van de signaal aansluitingen en een voeding raken is gewoon onmogelijk tenzij alle aansluitingen het gelijk begeven.

Als ik de signaalkabels nu ook nog vastzet met ty-raps dan kan er helemaal niks meer gebeuren.

En zelfs al zouden ze vallen, raken ze nog niks aangezien alles goed is afgeschermd.

Zoals gezegd, hier kunnen we over blijven doorgaan

Ik ben nog steeds op zoek naar iets om toch nog netjes alles te kunnen afdekken, en dat gaat er zeker van komen.

Maar om nu te zeggen dat het geen goed idee is om rackjes te posten die niet aan de voorschriften voldoen???

Ben ik op zich volledig mee eens, maar aangezien dit een subtiele verwijzing is naar mijn rackjes... uitgezonderd het afdekken voldoet alles prima en ik denk dat er nog velen een lesje hiervan kunnen leren!

En oh jawel hoor, de meeste producties zondigen.
      Ik draai al lang genoeg mee in dit wereldje om dit te weten.
      Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze het tegen U of mij komen vertellen.
      En dat wil natuurlijk ook niet zeggen dat er iets zal mis gaan zolang er maar gezond boeren verstand wordt gebruikt.

Maar MusicXtra, je krijgt van mij een dikke 10 om veiligheid hoog in het vaandel te dragen
      If it ain't broken, don't fix it.

Comment

Working...