Hey,
Ik ben opzoek naar een budget versterker voor mijn 3 weg speakers 4-8 ohm 150w rms. Nu zat ik al een beetje rond te snuffelen en zag een aantal versterkers. Het viel me op dat ze geen knopje hadden om te schakelen tussen 4-8 ohm. Op hoeveel ohm draaien mijn speakers dan als ik ze zou aansluiten? Mijn speakers kunnen namelijk 4-8 ohm.
Ik zag deze online staan, heeft iemand ervaring met König? http://www.konigelectronic.com/nl_nl...erkers/1103257
Als iemand een goede budget versterker weet, hoor ik het graag!
Groeten, Remy
Ik ben opzoek naar een budget versterker voor mijn 3 weg speakers 4-8 ohm 150w rms. Nu zat ik al een beetje rond te snuffelen en zag een aantal versterkers. Het viel me op dat ze geen knopje hadden om te schakelen tussen 4-8 ohm. Op hoeveel ohm draaien mijn speakers dan als ik ze zou aansluiten? Mijn speakers kunnen namelijk 4-8 ohm.
Ik zag deze online staan, heeft iemand ervaring met König? http://www.konigelectronic.com/nl_nl...erkers/1103257
Als iemand een goede budget versterker weet, hoor ik het graag!
Groeten, Remy





Comment