Halo
Ik ben "nieuw" op het forum (ik lees wel al sinds half jaar berichten hier).
Om mij kort voor te stellen, ik ben dj voor ongeveer een dik jaar.
Ik heb ondertussen al een mooi setje bijeengespaard (vind ik zelf toch
)
2 cdj-400
1 djm-700
1 Dap dsa-400 versterker
2 dap ps112 (full range speaker)
2 dap mcb-15 (subs)
Ik heb paar maanden geleden ook 2 verjaardagsfeestjes mee ingericht. Voor het geluidssysteem en dj materiaal gezorgd voornamelijk (van licht weet ik namelijk "bijna" niks). Er waren telkens rond de 40-50man. Met mijn povere setje kwam ik telkens net toe.
Door z'n paar keer mee te helpen is het drive-in werk mij echt beginnen te interesseren (vooral de technische kant dan).
Maar om puntje bij paaltje te zetten. Ik zoek dus een nieuw geluidssysteem voor grotere fuiven/ events...
Een vriend van mij bood me zijn 2 JB vibe 30 MK2 aangestuurd door JB c2-800 versterker + 2 JB vibe 18s MK1 aan voor 1400euro.
Ik weet dat deze set de voordeur nooit heeft verlaten (hoogstens 2-3 keer in de tuin gezet voor klein feestje).
Wat denken jullie over deze set? En deze prijs?
Zijn er nog andere suggesties? (ik dacht aan Jbl Jrx 125/ jrx 118s)
Groeten Florian!
P.s Ik ben gevraagd om 18maart scoutsfuif in Kraainem (dicht bij Brussel) te voorzien van muziek voor ongeveer 100mensen. Misschien wel de gelegenheid om nieuw setje te testen.
Ik ben "nieuw" op het forum (ik lees wel al sinds half jaar berichten hier).
Om mij kort voor te stellen, ik ben dj voor ongeveer een dik jaar.
Ik heb ondertussen al een mooi setje bijeengespaard (vind ik zelf toch

2 cdj-400
1 djm-700
1 Dap dsa-400 versterker
2 dap ps112 (full range speaker)
2 dap mcb-15 (subs)
Ik heb paar maanden geleden ook 2 verjaardagsfeestjes mee ingericht. Voor het geluidssysteem en dj materiaal gezorgd voornamelijk (van licht weet ik namelijk "bijna" niks). Er waren telkens rond de 40-50man. Met mijn povere setje kwam ik telkens net toe.
Door z'n paar keer mee te helpen is het drive-in werk mij echt beginnen te interesseren (vooral de technische kant dan).
Maar om puntje bij paaltje te zetten. Ik zoek dus een nieuw geluidssysteem voor grotere fuiven/ events...
Een vriend van mij bood me zijn 2 JB vibe 30 MK2 aangestuurd door JB c2-800 versterker + 2 JB vibe 18s MK1 aan voor 1400euro.
Ik weet dat deze set de voordeur nooit heeft verlaten (hoogstens 2-3 keer in de tuin gezet voor klein feestje).
Wat denken jullie over deze set? En deze prijs?
Zijn er nog andere suggesties? (ik dacht aan Jbl Jrx 125/ jrx 118s)
Groeten Florian!
P.s Ik ben gevraagd om 18maart scoutsfuif in Kraainem (dicht bij Brussel) te voorzien van muziek voor ongeveer 100mensen. Misschien wel de gelegenheid om nieuw setje te testen.
Comment