hallo
ben beginnende drive-in en graag zou ik u mening willen weten.
draai nu op kleine feesten
geluid .
reloop rmx 40 dsp
koolsound cds 388
2x ommitronic dx-2222
hollywood impact-2000
licht
4 par
lichteffect 1 lamp
rookmachine
komt nog een stroboscoop bij van 1500 wat dmx.
meubel
nu wil ik me geluid set aan gaan passen de boxen hebben te weinig vermogen . en ben er niet echt te vrede over heb ze al 4 jaar
dacht zelf aan JBL TR-225 ( en eventueel iets later nog 2 subwoofer er bij ). hoor graag wat jullie er van vinden
de foto's
de voorkant

ben beginnende drive-in en graag zou ik u mening willen weten.
draai nu op kleine feesten
geluid .
reloop rmx 40 dsp
koolsound cds 388
2x ommitronic dx-2222
hollywood impact-2000
licht
4 par
lichteffect 1 lamp
rookmachine
komt nog een stroboscoop bij van 1500 wat dmx.
meubel
nu wil ik me geluid set aan gaan passen de boxen hebben te weinig vermogen . en ben er niet echt te vrede over heb ze al 4 jaar
dacht zelf aan JBL TR-225 ( en eventueel iets later nog 2 subwoofer er bij ). hoor graag wat jullie er van vinden
de foto's
de voorkant






ben zelf ook het forum aan het afzoeken.
Comment