Mega outdoor carnavals party in Udenhout

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Back on Track
    • Jun 2009
    • 227

Volgens mijn bronnen op Twitter is het voor 99 % zeker!
    BACK ON TRACK DJ

Comment

• banaan333
      • Oct 2010
      • 25

ga je trouwens ook naar "gessel open air" en "dollen dinsdag"?

Comment

• Back on Track
        • Jun 2009
        • 227

dat hangt allemaal een beetje af van wat er op mijn pad komt...

op dit moment heb ik een paar kleine klusjes, maar hoop nog op een telefoontje dat ik de hele carnaval aan het werk kan op een wagen of in een cafe...

maar anders ben ik er waarschijnlijk wel bij!
        BACK ON TRACK DJ

Comment

• @lex
          • Jul 2006
          • 1086

Originally posted by Back on Track
          de mega outdoor carnavals party wordt elk jaar georganiseerd door vereniging Watt-zatt.

Daarna linken ze alles met 2 xlrtjes door naar de volgende wagen tot je mooi 10 aan elkaar gekoppelde wagens hebben.

Was het maar zo: direct na eerste wagen touwtje doorknippen!

Snap niet dat mensen denken dat hardstyle en dergelijke herrie horen bij een rooms volksfeest als carnaval!

@lex
          Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• stephan12345
            • Aug 2008
            • 99

Originally posted by @lex

Snap niet dat mensen denken dat hardstyle en dergelijke herrie horen bij een rooms volksfeest als carnaval!

@lex

Dat is jou mening, en blijkbaar hebben andere er een andere mening over!
            Hoor zelf ook bij de andere!

Comment

• mrVazil
              • Mar 2010
              • 330

Originally posted by @lex

@lex
              blij dat nog iemand zo denkt, ben persoonlijk van mening dat al die mensen die halfbezopen achter dat geboenk aan lopen onmiddelijk met wagen en al uit de optocht verwijderd moeten worden, dit heeft niets meer met carnaval te maken, als je wil fuiven doe je dat in een zaal, toch?

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

Originally posted by padoog
                ... maar om nou alleen maar rond te gaan rijden met +140db aan hardstyle geweld kan ik niet echt in de categorie "carnaval" stoppen!

Dan nog maar niet te praten over de buurtoverlast.
                gewoon line arraytje plaatsen, goed mikken, en er 141 dB roze ruis op terug knetteren..

Comment

• DJ Antoon
                  • May 2005
                  • 1681

Originally posted by mrVazil
                  blij dat nog iemand zo denkt, ben persoonlijk van mening dat al die mensen die halfbezopen achter dat geboenk aan lopen onmiddelijk met wagen en al uit de optocht verwijderd moeten worden, dit heeft niets meer met carnaval te maken, als je wil fuiven doe je dat in een zaal, toch?
                  Je hebt het niet helemaal goed begrepen, lees het topic nog eens door. Deze wagens staan op een plein, "normale" / oudere carnavalsvierders gaan daar niet heen. Dit zijn voornamelijk jongelui die tijdens carnaval hun eigen feestje vieren, outdoor wel te verstaan. (Lekker kou lijden) Behalve overlast in de buurt doen ze verder niemand kwaad.
                  Zelfde als dat oudejaars feestje op het museumplein, waarom gaan die mensen dan ook niet naar binnen?? Hoeft de buurt ook niet naar de rechter.

In de optocht hoort dit inderdaad niet thuis.

Comment

• mrVazil
                    • Mar 2010
                    • 330

excuses, idd niet helemaal gelezen. Ik ging er een beetje van uit dat bij jullie het probleem van boenkwagens in de optocht ook begon te komen, is hier in België helaas al enkele jaren rage, hoewel er nu toch beterschap in lijkt te komen

Comment

• hardstyle
                      • Jan 2010
                      • 427

Ik luister vaak hardstyle, vind het mooie muziek, maar om dit met carnaval te draaien gaat zelfs mij te ver.
                      Bij carnaval hoort gewoon een gezellige sfeer, kijk hier maar in de achterhoek, altijd feest en gezelligheid met apres ski muziek enzo, meest domme, nutteloze, foutste nummers ooit, maar iedereen zit altijd wel met een half zatte kop gezellig mee te feesten/zingen.

Comment

• Back on Track
                        • Jun 2009
                        • 227

ik kan snappen dat jullie het niks vinden, mijn roots liggen in Sittard (zitterd). Daar ben ik natuurlijk het carnaval gewend zoals jullie dat bedoelen. Het was voor mij dan ook een schok om in Udenhout te belanden, de eerste jaren vond ik het dus ook helemaal niks. maar het sfeertje wat er om heen hangt van iedereen doet er aan mee of je het nou wel of niet leuk vind. en dat is toch wel weer carnaval, met zijn allen een groot feest bouwen!

(jullie hebben gelijk over de optocht. in de optocht is het meestal bij ons ook een gezellige dosis apres ski, dance en fout hollands!)
                        BACK ON TRACK DJ

Comment

• Dj Siem
                          • Nov 2008
                          • 11

Ik, als ECHTE carnavalswagen bouwer ben het met een aantal mensen helemaal eens.

Wat mij betreft zouden deze ronduit belachelijke '' carnavalsfeesten '' en optochten verboden moeten worden. Dit heeft vrijwel 0 met carnaval te maken.

Op onze wagens liggen ook aardige setjes, maar dit is om een loopgroep voor de wagen die iets uitbeelden ( soort toneelstukje ) van goed geluid te voor zien. Aangezien zo'n loopgroep wel wel eens 50 meter lang kan zijn, is dit ook echt nodig.

Dat zijn carnavalswagens.

Comment

• hardstyle
                            • Jan 2010
                            • 427

Overal staan wel in de regelementen (waar onze groep aan meedoet) dat als je te hard gaat met je muziek, uit de optocht kan worden gehaald, maar dit gebeurt werkelijk nooit.
                            Het is ook wel weer zo dat we niet zo moeten zeuren, carnaval is gewoon een groot feest.
                            Ik snap heel goed dat Nederland gewoon HET land is van de hardstyle, maar dit gaat, zoals eerder aangegeven, zelfs mij te ver

Comment

• DJ Antoon
                              • May 2005
                              • 1681

Originally posted by hardstyle
                              Overal staan wel in de regelementen (waar onze groep aan meedoet) dat als je te hard gaat met je muziek, uit de optocht kan worden gehaald, maar dit gebeurt werkelijk nooit.
                              Ik hoor toch andere geluiden... Maar het blijft moeilijk ook voor de organisatie.

Comment

• hardstyle
                                • Jan 2010
                                • 427

Klopt, carnaval is een feest van gezelligheid bij ons, daar hoeft de organisatie niet voor politieagentje te spelen
                                Echter weet ik wel wat optochten waar dit wel nodig is

Comment

Working...