Na 3 jaar hobbymatig bezig geweest, krijgen we het steeds drukker en gaan we steeds grotere klussen aannemen.
Hiermee hebben we klussen waar we met truss werken en in die toekomst ook steeds meer boven het publiek.
Nu vinden wij het tijd worden om een bedrijf te beginnen en ook volgens de regels alles neer te zetten.
Het risico word groter dus er moet ook gedacht worden aan aansprakelijkheid verzekering voor een bedrijf.
Het volgende wat we nu al doen is:
- alles wat opgehangen word aan truss gaat safety aan (4-bars vaak zelfs 2 safetys)
- Nooduitgangen worden vrij gehouden
- kabels worden weg getaped of rubberen matten overheen gelegd
Wat we willen gaan doen:
- Muziek abonnement nemen zodat alles legaal is (nog tips?)
- Aansprakelijkheidsverzekering afsluiten (ervaringen? waar op letten?)
- Rekening houden met wettelijke bepalingen van rigging, ruimtes en andere dingen die wel en niet mogen (kan ik dat ergens vinden?)
Als er verder nog dingen zijn die jullie kunnen aangeven waar ik in de toekomst rekening mee moet houden zou ik dat erg op prijs stellen.
Ook voorbeelden waar je op moet letten en ervaringen zijn erg welkom!
Hiermee hebben we klussen waar we met truss werken en in die toekomst ook steeds meer boven het publiek.
Nu vinden wij het tijd worden om een bedrijf te beginnen en ook volgens de regels alles neer te zetten.
Het risico word groter dus er moet ook gedacht worden aan aansprakelijkheid verzekering voor een bedrijf.
Het volgende wat we nu al doen is:
- alles wat opgehangen word aan truss gaat safety aan (4-bars vaak zelfs 2 safetys)
- Nooduitgangen worden vrij gehouden
- kabels worden weg getaped of rubberen matten overheen gelegd
Wat we willen gaan doen:
- Muziek abonnement nemen zodat alles legaal is (nog tips?)
- Aansprakelijkheidsverzekering afsluiten (ervaringen? waar op letten?)
- Rekening houden met wettelijke bepalingen van rigging, ruimtes en andere dingen die wel en niet mogen (kan ik dat ergens vinden?)
Als er verder nog dingen zijn die jullie kunnen aangeven waar ik in de toekomst rekening mee moet houden zou ik dat erg op prijs stellen.
Ook voorbeelden waar je op moet letten en ervaringen zijn erg welkom!
Comment