Hallo allemaal,
Ik heb nu anderhalf jaar een goed lopende drive in show, We hebben veel feesten waar we moeten draaien. en ook zelfs al een vast contract. Nu heb ik mijn drive in show wat up to date gemaakt. We hebben 4 ledparren (56) aangeschaft, 4 lightstands, scanners ect.
Ik wil in de toekomst DAP K-115 en 2 sub's kopen!
Maar wat vinden jullie nou eigenlijk van de drive in show?
DT Entertainment - Drive in.
DT Entertainment - Videos
hier een filmpje van de ledparren (DMX) :
Nu even mijn basis gear:
[LIST][*]2x JB Systems tsx 15[*]behringer djx 700[*]HQ Power versterker 2x 350 watt[*]Baskast met versterker 700watt[*]2x hq power monitor 300watt[*]2x usb 900[*]etc..[/LIST]
[LIST][*]2x Varytec easy scan 250 MKII[*]4x Ledparren ADJ[*]2x ledmoonflower[*]Scanmaster 2 MKII[*]2x Ledpar 36[*]2x Fog HQ (750w)[*]etc..[/LIST]
Graag een reactie over wat ik nog kan verbeteren of zo moet laten..
Ik heb nu anderhalf jaar een goed lopende drive in show, We hebben veel feesten waar we moeten draaien. en ook zelfs al een vast contract. Nu heb ik mijn drive in show wat up to date gemaakt. We hebben 4 ledparren (56) aangeschaft, 4 lightstands, scanners ect.
Ik wil in de toekomst DAP K-115 en 2 sub's kopen!
Maar wat vinden jullie nou eigenlijk van de drive in show?
DT Entertainment - Drive in.
hier een filmpje van de ledparren (DMX) :
Nu even mijn basis gear:
[LIST][*]2x JB Systems tsx 15[*]behringer djx 700[*]HQ Power versterker 2x 350 watt[*]Baskast met versterker 700watt[*]2x hq power monitor 300watt[*]2x usb 900[*]etc..[/LIST]
[LIST][*]2x Varytec easy scan 250 MKII[*]4x Ledparren ADJ[*]2x ledmoonflower[*]Scanmaster 2 MKII[*]2x Ledpar 36[*]2x Fog HQ (750w)[*]etc..[/LIST]
Graag een reactie over wat ik nog kan verbeteren of zo moet laten..

Alleen met een standaart amp`je er op wat minder.
Comment