DT Drive in.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • daanheiltjes
    • Nov 2009
    • 25

DT Drive in.

Hallo allemaal,
    Ik heb nu anderhalf jaar een goed lopende drive in show, We hebben veel feesten waar we moeten draaien. en ook zelfs al een vast contract. Nu heb ik mijn drive in show wat up to date gemaakt. We hebben 4 ledparren (56) aangeschaft, 4 lightstands, scanners ect.
    Ik wil in de toekomst DAP K-115 en 2 sub's kopen!
    Maar wat vinden jullie nou eigenlijk van de drive in show?
    DT Entertainment - Drive in.

DT Entertainment - Videos

hier een filmpje van de ledparren (DMX) :
    DT Entertainment - Videos

Nu even mijn basis gear:
    [LIST][*]2x JB Systems tsx 15[*]behringer djx 700[*]HQ Power versterker 2x 350 watt[*]Baskast met versterker 700watt[*]2x hq power monitor 300watt[*]2x usb 900[*]etc..[/LIST]
    [LIST][*]2x Varytec easy scan 250 MKII[*]4x Ledparren ADJ[*]2x ledmoonflower[*]Scanmaster 2 MKII[*]2x Ledpar 36[*]2x Fog HQ (750w)[*]etc..[/LIST]
    Graag een reactie over wat ik nog kan verbeteren of zo moet laten..
    M.V.G.
    Daniel heitjes
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

Ik zie dat je een investering hebt gedaan met veel licht. Kijk nu eens naar een fatsoenlijk geluids setje. Ik zou dan ook direct zeggen van laat die DAP achterwegen en kijk of je niet ergens een 2dehands setje kunt krijgen van een kwalitatief beter merk. Niet dat ik zo merkengeil ben, maar het verschil hoor je al gauw. Het ziet er nu goed uit. Maar je maakt het af met een degelijk sat-sub setje er naast.
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• jaksev
      • Jul 2007
      • 365

Bij een van je foto`s staat ook een RCF setje bij, een stel ART toppen, zijn die ook van je?

Ziet er netjes uit voor een beginner. Alle troep die je achter je disco hebt is netjes uit het zicht. Nu nog de troep achter je disco netjes maken.

Ik zou dat glas cola daar niet neer zetten als ik jou was. Heb ik ook een paar keer gedaan. 2 reparaties, een van 80 euro en de andere van 300. Geen aanrader dus.

Die TSX`jes die je hebt zijn leuk om mee te beginnen Alleen met een standaart amp`je er op wat minder.

Comment

Working...