Sinds ik een EV Tour-X set heb aangeschaft, volstaat mijn huidige DJ-monitor niet meer. Ik hoor het gewoonweg niet goed genoeg. Dus, ben opzoek naar een nieuwe monitor... Alleen welke?
Passief zijn er leuke monitoren te vinden, alleen ik heb geen zin om continu een extra versterker mee te nemen. Met andere woorden: hij moet dus actief zijn.
Ik zit nu naar een Dynacord AM-12 te kijken, maar twijfel of dit echt wel de beste keuze is.
Qua klank moet het strak en direct zijn. Ben persoonlijk erg gecharmeerd van de GAE PS121M, maar deze is niet in een actieve variant te vinden. Ook de MasterAudio SM-12DS klinkt goed, alleen is deze net te groot.
Aantal voorwaarden:
- Klein (de meeste 15" kasten vind ik te groot)
- Directe klank
- Moet wel een beetje volume uitkomen (>125 db)
- Actief
- Budget: rond de 1000 euro
Help!
Passief zijn er leuke monitoren te vinden, alleen ik heb geen zin om continu een extra versterker mee te nemen. Met andere woorden: hij moet dus actief zijn.
Ik zit nu naar een Dynacord AM-12 te kijken, maar twijfel of dit echt wel de beste keuze is.
Qua klank moet het strak en direct zijn. Ben persoonlijk erg gecharmeerd van de GAE PS121M, maar deze is niet in een actieve variant te vinden. Ook de MasterAudio SM-12DS klinkt goed, alleen is deze net te groot.
Aantal voorwaarden:
- Klein (de meeste 15" kasten vind ik te groot)
- Directe klank
- Moet wel een beetje volume uitkomen (>125 db)
- Actief
- Budget: rond de 1000 euro
Help!
Comment