Digitale X-over instellen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pubs
    • Sep 2009
    • 15

    #16
    Ik heb ook een probleem met de DXO24

    Als ik mijn versterker Lem Procon Plus 1500 rechstreeks op mijn baskast omnitronic 1800 en mijn tops JB 15 zet heb ik veel meer vermogen dan wanneer ik de DXO gebruik.
    Ik wil echter de DXO wel gebruiken omdat anders mijn tops over hun nek gaan.
    Kan iemand mij bv de instellingen voor een band gitaar, bas,drums en zang door geven .
    Wij spelen pop rock blues en redelijk stevig.
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen

    Rene

    Comment

    • MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

      #17
      Originally posted by Pubs
      Als ik mijn versterker Lem Procon Plus 1500 rechstreeks op mijn baskast omnitronic 1800 en mijn tops JB 15 zet heb ik veel meer vermogen dan wanneer ik de DXO gebruik. Kun je wat specifieker uitleggen wat je hier bedoelt?
      Kan iemand mij bv de instellingen voor een band gitaar, bas,drums en zang door geven .Ik heb alleen de instellingen van een band waar ook sax in zit, heb je dus niks aan.
      Wij spelen pop rock blues en redelijk stevig.
      Ik hoop dat iemand mij kan helpen Kans is klein daar je erg weinig info geeft.

      Rene
      Zie rode tekst.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

      Comment

      Working...