peavey pv 215 zijn ze wat?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bobkedeba
    • Aug 2009
    • 85

peavey pv 215 zijn ze wat?

beste mede forumbewoners,

ik ben apzoek naar luidsprekers voor discobar en pa werk tot zon 100 a 150 personen, op school was er een pa man aanwezig voor een soort mini festivalletje en hij had bij, 2 maal een dubbele 15 inch+ 2 inch top van jbl en 2 maal een 18 inch sub van jbl, hij had het geheel voor me even voor de helft ope gezet en dat leverde een mooi geluid en genoeg laag, hij sturde alles aan met dap palladium versterkers, ik zie hem dat ik ook aan zon combinatie dacht maar van het merk peavey, toenvallig had hij monitors van peavey bij en vond deze vrij goed, dus hij raade het me aan,
    wat vinden jullie ervan van de peavey 215, ik begrijp dat niemand van jullie deze speaker zal hebben, ik begrijp ook dat het budget is, en heel minder dan jbl, maar mischien kunnen jullie me helpen met jullie ervaringen met peavey spullen en om de specs goed te begrijpen, uiteindelijk zou het dan 2 pv 215 worden > Peavey - PV 215 : Lautsprecher

en 2 Peavey - PV 118 Sub 200 Watt RMS / 8 Ohm : Lautsprecher

bedoelingen zijn het uitversterken van kleine bandjes genre pop, rock, motown, en drive in voor 100 a 150 man binnen en soms buiten op een omringnde koer.
    ik zou ze aansturen met dap palladiums
    doe het goed, doe het met martin audio
  • Jan van Duren
    • May 2004
    • 204

Ik heb een paar jaar met Peavey messenger speakers gewerkt en dat is goed bevallen. Opvallend was dat vooral vocalen er goed over klonken. De speakers zijn verkocht naar een band in Schotland en deze treden er zeker 2 keer per maand mee op en tot nu geen enkel probleem.

Dus gewoon met een paar cd's die je kent, naar degene die ze verkoopt, en dan rustig de tijd nemen om naar de speaker te luisteren.
    Last edited by Jan van Duren; 13-10-09, 08:29.

Comment

• MusicSupport
      • Feb 2006
      • 1016

Fock zeg, is een beetje Algemeen beschaafd Nederlands teveel gevraagd?
      d&b Audiotechnik

Comment

Working...