Keus voor kleine drive-in speakerset

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

Proel maakt ook gebruik van RCF componenten....

Dave
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

Originally posted by salsa
      Proel maakt ook gebruik van RCF componenten....

Dave
      En ze zullen heus niet de enige zijn.....

Daan
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• DJ Ed
        • Aug 2009
        • 7

En dan nu de sub

Okee, eerste feestje gedaan en groot succes!
        60 man aan het dansen buiten voor die twee RCF art 310A's. Ze moesten wel vol open (ik denk tot 80%, net zonder clippen van de limiter) maar super zuiver!
        Ik had binnen nog een klein consumenten subje staan pompen maar die heeft niet veel bijgedragen.
        (Alleen de buren hadden geklaagd over het geluid en er werd dan ook abrupt om 00:30u een einde gemaakt aan het festijn. Maar niet getreurd, we waren om 17:00 al begonnen.)
        Anyway, on topic: Ik ga nu wel heel snel voor de aanschaf van de sub. Het budget is bij deze uitgebreid!
        Ik denk dat het de RCF ART 905-AS wordt of de DB Technologies Sub05.
        Qua prijs is de tweede de helft van die RCF. (De RCF ART 705AS is een stuk zwaarder en scheelt niet zoveel in prijs, dus die valt af).
        Ik zou ze graag ergens allebei horen, maar weet niet wie ze allebei verkoopt. Ik zoek nog even door.
        Ik kan ook voor een goede prijs aan een JBL EON 518 Sub Actief komen. Of zou dat geluid niet zo bij die RCF's passen? Heeft iemand daar ervaring mee?

Comment

• philgitaar
          • Sep 2009
          • 5

Ik heb nu die PROEL FLASH systeem net gekocht (2 x 12" 1" top en 2 x 15" sub, totaal 1200W en 121 dB SPL max volume/ luidspreker). Ze klinken mooi HiFi en krachtig. Zeer helder en warme klank & strakke, diepe bassen. Voor die prijsklasse ben ik zeker tevreden. Wat ik me wel afvraag of deze set krachtig genoeg is om een rock-cover bandje te versterken (3x zang, drum, 2 x gitaar en bass) in een cafeetje of kleine zaal (100 à 150 man). Wat denken jullie ????? Is het dan de moeite om te investeren in een mengtafel, enz...????

Comment

• vasco

• Oct 2003
            • 2568

@philgitaar
            Ik denk dat jou onderwerp beter staat in het live forum waar het nu ook staat. Daar zitten de mensen die ervaring hebben met live bands. Dit deel van het forum is voor drive-in en twee keer posten is wat overdreven denk ik.

Comment

• philgitaar
              • Sep 2009
              • 5

Sorry, ik ben nieuw op deze forum, maar ik zal er op letten.

Comment

• Gertje123
                • Aug 2011
                • 61

Originally posted by Beckers Entertainment
                Ik heb er nog eentje voor je. Vrij onbekend merk. Maar heb ze toch al een paar keer mogen beluisteren en met plezier.

Proel - Technology as Art

Zeker voor de prijs hoef je het niet achter wege te laten.
                Ik weet alleen niet hoe het met dealership zit in NL. Ik ken zo maar 1 adresje waar ze te krijgen zijn..

Groeten Jasper
                Welk adresje?
                Ik ken er ook een maar daar verkopen ze er erg weinig van.

Comment

• djskype
                  • Mar 2011
                  • 25

proel????

ik heb nu peavey hisys en een cromo 12 van db technolgies maar , wil eigenlijk peavey set verkopen nieuw mengpaneeltje nog een cromo erbij en dan een proel
                  EX218SP4.
                  ik weet alleen niet of proel een goed merk is en ik kan niet echt specifiecke verkooppunten vinden dus weet kan iemand een proel dealer ??
                  alvast bedankt voor reageren

Comment

• Gertje123
                    • Aug 2011
                    • 61

Originally posted by djskype
                    ik heb nu peavey hisys en een cromo 12 van db technolgies maar , wil eigenlijk peavey set verkopen nieuw mengpaneeltje nog een cromo erbij en dan een proel
                    EX218SP4.
                    ik weet alleen niet of proel een goed merk is en ik kan niet echt specifiecke verkooppunten vinden dus weet kan iemand een proel dealer ??
                    alvast bedankt voor reageren
                    Newline verkoopt een paar Proel speakers.

Comment

• djskype
                      • Mar 2011
                      • 25

ja ik dat weer ik .
                      maar ik bedoel specafiek die ene dubble 1000 watt bas maar is proel en goed merk???? en hoeveel man zou je dan kunnen met 2x cromo 12 300 watt rms en die proel????

Comment

Working...