DJ Rob Drive-in

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dakpan
    • Aug 2009
    • 34

dj rob

Hallo Rob

Begin is erg moeilijk voor een dj om reclame voor jezelf te maken.
    Wat de meesten ook zeggen eerste aanblik zegt alles.
    Als je zo kijkt ziet het er ook erg rommelig uit maar dat is te verbeteren.
    Kabels en stokontakten hoeven niet zo duur te zijn kijk eens bij de action bij de tuin afdeling daar liggen lekkere dikke kabels en buiten stopcontakten in het zwart.
    Ik ben zelf ook een beginnede drive in /dj en heb ook alles bij elkaar gezocht.
    Een tafel is niet zo moeilijk een paar schagen en wat hout 10 mm en wat scharnieren met spitpennen of dikke spijkers kom je een heel eind.
    Dan is je aanzicht al heel anders als je dit zwart maakt ik heb het zelf ook en ziet er pro uit en ziet de kabels niet en heb er een trust zoals jij er ook boven staan.
    Ook verschillen lichten en scanners rond de 100 euro per stuk.
    JIJ maakt de show en dat moet je ook uitstralen is mijn motto.
    Je draai voor het publiek en niet voor jezelf.
    sucses verder

rene

Comment

• lichtpuntje
      • Sep 2003
      • 79

Ik weet dat die grote knoppen bij elke willekeurige groothandel/machineonderdelenboer/etc... te koop zijn. Het zijn momentschakelaars, dus je zult wellicht een relais o.i.d. moeten gebruiken om een apparaat continu aan te zetten. Ik weet ook dat die dingen behoorlijk prijzig zijn, en dan is de vraag of je het geld daarvoor overhebt om enkel wat lampjes aan te zetten... (eenvoudig switch-kastje is goedkoper...)

Gr. T
      dus...

Comment

• salsa
        • Jan 2007
        • 1315

Crown XLS 602D levert 2x380 Watts en is nieuw niet duur!!
        Spaar zeker ook voor een aktieve cross-over of een dbx-pa of px speaker management systeem, regel deze goed in en je bent op de goede weg.
        Goedkoop is bijna altijd duurkoop, zorg wel dat je niet het meest goed kope neemt!

Dave
        [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• dj_rob
          • Jun 2008
          • 53

Hallo
          Ik had hier blikseminslag en daardoor was de router stukgegaan vandaar dat ik even geen internet had.

Ik heb pas wat nieuwe spullen gekocht. Ik kon mijn oude cdspelers+mengpaneel aardig kwijt dus heb ik een 2x american audio CDI-300 en een Q-D5 gekocht, voor maar 350 en alles werkt perfect! Ik vind tabletop tich fijner dan 19" spul. Binnenkort ga ik nog even op zoek naar een flightcase o.i.d. voor deze set.

Ook is inmiddels een stukje stof aangeschaft om voor de tafel te hangen.

Wat betreft die knoppen hoopte ik juist op een momentschakelaar. Ik wil namelijk zelf een soort stageblinder maken dmv een schakelaar met 1 of 2 felle witte lampen. Maar een gewone 'belknop' kun je weinig vermogen doorheensturen ben ik bang..
          Wat raden jullie mij aan voor lampen? PAR (56/64) of gewone bouwlampen (beedstralers) van de bouwmarkt. Ik weet niet of deze 'direct' reageren en of ze gemaakt zijn om snel aan en uit te doen..

Comment

• floriole
            • Jul 2009
            • 10

Er bestaan speciale stage-blinders....
            Don't forget to walk, before you run.

Comment

Working...