DJ Rob Drive-in

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

DJ_rob, 4AC probeerde je wel degelijk te helpen! In plaats van je lange teentjes of je korte lontje de overhand te laten nemen zou je beter eens de post van 4AC opnieuw lezen. Dat hij het over rendement wil niets zeggen over goed of fout jargon! Rendement en vermogen hebben NIETS met elkaar te maken maar zijn twee volledig aparte begrippen die ALLEBEI nodig zijn om een uitspraak te kunnen doen over het geluid dat uit je speakers komt. Het is zoals je zou zeggen ik rijd met een Diesel of ik rijd met een 1900. Een 1900 Diesel levert meer vermogen dan een 1900 benzine. BEIDE begrippen (cilinderinhoud én brandstoftype) zijn nodig om een exact feit te beschrijven.
    Volg dus a.u.b. de raad van 4AC op.
    We kunnen alles voor je gaan voorkauwen maar dat doen de meesten hier niet omdat hier pro's zitten: die mensen zijn gewoon om ZELF problemen op te lossen in plaats van ze door iemand anders te laten voorkauwen. Zij weten uit ervaring dat je met EIGEN kennis van hoe e.e.a. in elkaar zit verder komt dan door slaafs te volgen. Door het niet zomaar te willen voorkauwen maar je aan te raden om een stukje zelfstudie te doen geven zij je de kans om zelf een enorme wijsheid op te doen zodat je jezelf altijd en overal een stuk beter zult kunnen helpen (JIJ bent de enige die JOUW situatie voor 100% kent, JIJ bent de enige die dus zelf het beste advies voor jezelf kan uitzoeken mits je over een stukje technische bagage beschikt). Dat is een belangrijk geschenk waar je in je professionele leven nog heel wat geniet van zult kunnen hebben.
    Gelieve dus een beetje respect en dankbaarheid te tonen... zij hebben naast dit forum ook nog een leven en vervelen zich heus niet.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Originally posted by dj_rob
      zie door de bomen het bos niet meer, zal ik maar zeggen..
      Dan mag je alsnog vragen stellen, maar begin bij het begin.
      Leg eens duidelijk uit wat je zoekt door de eisen die je eraan stelt op een rijtje te zetten.
      Hoeveel mensen wil je ermee kunnen bedienen?
      Moeten er behalve zang ook nog instrumenten versterkt worden en welke zijn dat dan?
      Wat voor soort muziek spelen jullie?
      Wat is het budget?
      Enzovoort, enzovoort.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• dj_rob
        • Jun 2008
        • 53

nee nee
        nou ga ik zoeken ook!

Comment

• DJ M!SCHA
          • May 2009
          • 16

Originally posted by MusicXtra
          Die lichtelijk geïrriteerde ondertoon neem ik nu bij jou waar...
          Ik sluit me helemaal bij AC4 aan, dit hele forum staat vol met antwoorden op jouw vragen, kost misschien iets meer moeite dan dat wij je hier alles voorkauwen.
          is dit nix?

JB Systems TSX15 luidspreker set voordelig kopen | prijsvergelijking goedkoopste | Luidsprekerset

Comment

• dj_rob
            • Jun 2008
            • 53

Ja had ik al gezien
            Is dat een beetje wat?
            Moet wel lekker kunnen pompen natuurlijk!

Comment

• laserguy
              • Jun 2003
              • 2755

En wat is het rendement van een TSX-15?
              En wat is het vermogen van een TSX-15?
              Juist... pompen zal dus niet lukken.
              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• dj_rob
                • Jun 2008
                • 53

duidelijk!

en die behringer eurolive s1530? nog niet echt besproken hier..

of kan iemand iets vergelijkbaars vinden op marktplaats oid?
                ik kom weinig tegen dat hierbij in de buurt komt..

Comment

• floriole
                  • Jul 2009
                  • 10

Sorry, maar ik vind het er niet uit zien.

Niet afgewerkt, het ziet erg heel erg onprofesioneel uit, ik weet niet hoe lang je al bezig bent, maar zo ziet het er uit, als dat je eerste feestje was.

Ik probeer je hiermee niet af te zeiken, maar om je te helpen.

Ik zou jou als klant, (helaas) niet boeken.
                  Don't forget to walk, before you run.

Comment

• dj_rob
                    • Jun 2008
                    • 53

ook goeiemorgen..

Originally posted by floriole
                    ik weet niet hoe lang je al bezig bent, maar zo ziet het er uit, als dat je eerste feestje was.
                    ik weet niet hoe lang jij hier al bezig bent, maar zo ziet het er uit, als dat je eerste post was.

lekkere binnenkomer vriend!
                    Last edited by dj_rob; 14-07-09, 16:38.

Comment

• vasco
                      • Oct 2003
                      • 2567

ook goeiemorgen..

ik weet niet hoe lang jij hier al bezig bent, maar zo ziet het er uit, als dat je eerste post was.

lekkere binnenkomer vriend!
                      Een gefrustreerd type met korte teentjes ben je wel als ik dit topic zo doorlees zeg. Sta eens open voor kritiek, complimenten zijn leuk maar dat is al in orde. De kritiekpunten kun je verbeteren.

Floriole geeft zijn/haar persoonlijke mening, niet om je af te zeiken zoals hij/zij zelf zegt maar als opbouwende kritiek waarmee je iets kan doen. Dat hij/zij pas één post heeft gedaan zegt niks over hoelang hij/zij hier misschien al meeleest, in deze wereld meedraait en wat zijn/haar ervaringen zijn.

Comment

• floriole
                        • Jul 2009
                        • 10

Originally posted by vasco
                        Een gefrustreerd type met korte teentjes ben je wel als ik dit topic zo doorlees zeg. Sta eens open voor kritiek, complimenten zijn leuk maar dat is al in orde. De kritiekpunten kun je verbeteren.

Floriole geeft zijn/haar persoonlijke mening, niet om je af te zeiken zoals hij/zij zelf zegt maar als opbouwende kritiek waarmee je iets kan doen. Dat hij/zij pas één post heeft gedaan zegt niks over hoelang hij/zij hier misschien al meeleest, in deze wereld meedraait en wat zijn/haar ervaringen zijn.
                        Jij snapt hem.
                        Iemand die niet tegen kritiek kan, (dan wel verbeteringspunten), zal het niet ver schoppen in dit wereldje....

Comment

• dj_rob
                          • Jun 2008
                          • 53

Originally posted by vasco

helemaal geen kritiek waar ik iets mee kan
                          gewoon kritiek
                          ik heb best lange tenen (maat 47 ) maar hij komt hier ff binnenzetten, zegt dat het geen kloot is, en vertrekt weer.
                          ipv dattie nou even zegt WAT ik kan verbeteren ofzo..

Comment

• floriole
                            • Jul 2009
                            • 10

Als je nou is goed leest, zie je dat er staat dat het NIET afgewerkt is.
                            Daaruit kun je concluderen dat je het moet gaan afwerken.

Verwacht je nou echt een lijstje met dingen die je moet doen om het af te werken?
                            Ik zie zelf al aardig wat tips in je topic staan, van andere mensen.

Je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen, ik zeg alleen wat ik er van vindt.

En nogmaals: als je ver wilt komen in dit wereldje, zul je tegen kritiek moeten kunnen, en die punten kunnen/willen verbeteren.

Comment

• dj_rob
                              • Jun 2008
                              • 53

Okee okee
                              sorry dat ik een aantal seconden van jullie tijd heb misbruikt.
                              Alweer!

Bedankt voor de tips (en het nodige andere commentaar) en ik ga er zeker iets mee doen!

Comment

• dj_rob
                                • Jun 2008
                                • 53

Hallo Allemaal
                                Ik de kroeg of discotheek zie je wel eens van die grote rode drukknoppen waar de 'domme' lichteffecten mee aan/uit zetten. Deze worden ook wel eens bij een quiz o.i.d. gebruikt.
                                Weet iemand waar ik deze kan kopen? En zijn het gewone schakelaars of momentschakelaars (belknoppen)?

Comment

Working...