info over de usb 7339 cd speler

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ M!SCHA
    • May 2009
    • 16

info over de usb 7339 cd speler

Haaj allemaal,
    ik ben net een drive in show begonnen en omdat m'n vader dat een goed idee vond krijg ik van hem 2 nieuwe cd spelers nou had ik deze( zie link onderaan) gezien en ik vroeg me iets af namelijk is dat jog wiel om mee te scratchen
    ik hoor het graag!
    andere opmerkingen zijn ook welkom.
    SkyTronic product: USB 7339 - FRONTLOAD CD SPELER
    Last edited by DJ M!SCHA; 05-05-09, 19:40.
  • geenstijl21
    • Jan 2008
    • 462

Originally posted by DJ M!SCHA
    Haaj allemaal,
    ik ben net een drive in show begonnen en omdat m'n vader dat een goed idee vond krijg ik van hem 2 nieuwe cd spelers nou had ik deze( zie link onderaan) gezien en ik vroeg me iets af namelijk is dat jog wiel om mee te scratchen
    ik hoor het graag!
    andere opmerkingen zijn ook welkom.
    SkyTronic product: USB 7339 - FRONTLOAD CD SPELER
    Een jog wheel hoeft niet per definitie om te scratchen zijn... Je hebt bij sommige cd spelers de stand: normaal, scratch en autocuescratch...

Kan niet echt uit de spec's afleiden wat de USB 7339 heeft
    "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

Het lijkt me dat je er niet mee kunt 'scratchen'. Anders stond dat er ook wel met koeienletters boven...

Maar euh, heb je ook een dubbele-cd speler overwogen? Als drive-in (en zeker als beginnende) lijkt me dat stukken praktischer. Past mooi 19" in je flightcase en je kunt ook het aantal daarvan verkleinen. Daarnaast is een dubbele cd-speler vaak goedkoper dan twee enkele, voor het geld dat je nu betaalt kun je ook een gemini cdx-2500, numark mp302 en numark cdn35 kopen. En deze zijn op alle punten beter dan de skytec's. Ik ben bekend met numark cd-spelers en dat zijn gewoon prima spelers van degelijke kwaliteit.

Mvg,

Teun
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Zinzi
        • Jul 2003
        • 87

Ik sluit me helemaal aan bij 4AC zou zeker niet aan skytech/skytronic beginnen. Skytech wordt niet voor niets nogal eens Skypech genoemd.

mvg Zinzi

Comment

• DJ M!SCHA
          • May 2009
          • 16

en heeft iemand info of ervaringen met deze?
          Reloop - RMP-1 b RMP-1 b 220084

Comment

• LJKEVIN
            • Dec 2005
            • 426

Deze spelertjes doen het opzich wel leuk (ff mee gedraait in een shop)
            Echter is het lang geen Pioneer (kan ook niet voor dat geld..)

Veel voorkomend probleem met deze spelers zijn de voetjes..
            Hij heeft wel eens anti-shock problemen omdat hij "te stevig" op zijn voetjes staat.

Ik meen dat ze bij de nieuwe serie van deze spelers hier iets aan gaan doen/hebben gedaan...

Leuk ding voor het geld, maar het kost ook niet gek veel.....
            Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• BWSL
              • Jul 2006
              • 28

Toch zou ik het advies van o.a. 4AC ter harte nemen. Voor het geld dat 2 losse cdspelers van low-budget merken kosten, kun je 1 dubbele cdspeler van een redelijk goed merk kopen, terwijl daar vaak precies evenveel functies op zitten in die klasse.
              Een geluidssetup met kabels zonder Neutrikconnectoren is als een land met wegen zonder asfalt

Comment

• DJ M!SCHA
                • May 2009
                • 16

thnx voor de reacties.

Comment

Working...