Hallo,
ik heb gelukkig deze week de behringer bcd3000 gekregen. Ik heb hem geinstalleerd zoals in de handleiding stond en bijna alles werkt.
Alleen heb ik een probleem. Als ik via de asio drivers wil draaien hangt virtualDJ binnen 10 seconden vast. Ik kan dan op Play enzo klikken, maar er gebeurd niets meer.
Ik denk niet dat het aan de laptop kan liggen want dat is pas een nieuwe intel centrino dual core 2 ghz???
Als ik gewoon via de luidsprekers van de laptop speel gaat alles goed, alleen is het probleem dat ik dan niet via het mengpaneel de hoofdtelefoon kan besturen (per kanaal dus).
Ik heb vista trouwens, maar heb de setup van de behringer in xp mode geinstalleerd (overal gelezen dat dat moet).
Iemand nog enig idee wat anders kan?
Bedankt!
ik heb gelukkig deze week de behringer bcd3000 gekregen. Ik heb hem geinstalleerd zoals in de handleiding stond en bijna alles werkt.
Alleen heb ik een probleem. Als ik via de asio drivers wil draaien hangt virtualDJ binnen 10 seconden vast. Ik kan dan op Play enzo klikken, maar er gebeurd niets meer.
Ik denk niet dat het aan de laptop kan liggen want dat is pas een nieuwe intel centrino dual core 2 ghz???
Als ik gewoon via de luidsprekers van de laptop speel gaat alles goed, alleen is het probleem dat ik dan niet via het mengpaneel de hoofdtelefoon kan besturen (per kanaal dus).
Ik heb vista trouwens, maar heb de setup van de behringer in xp mode geinstalleerd (overal gelezen dat dat moet).
Iemand nog enig idee wat anders kan?
Bedankt!



...

Comment