hoi beste colega,s
heb dit forum echt moeten zoeken. om een beetje in contact te komen met mensen die de zelvde hobby uitvoeren als ik.
bij deze stel ik me zelf en mijn drive in show voor aan jullie.
ik ben kor
kom uit zwolle
en ben geboren op 07-05-1976
ik oeven dit gebeuren nu bijna 11 jaar uit. maar heb het nog nooit met iemand kunnen delen. vandaar ik wel blij ben dat er een forum bestaat
waar mensen zijn die wel verstand hebben van dit soort hobby,s
mijn drive in show is uitgegroeit van uit auto tuning evenementen.
wij organiseerden altijd de geluids wedstrijden en de presentatie tijdens de events. die fullspeed - automaxx - 100% tuning - explosive car tuning organiseerden. bijdeze zijn wij dus heel nederland en belgie wel door geweest
nu de wedstrijden wat minder werden hebben we gekozen om door te trekken met de drive in show. loopt lekker allemaal moet ik zeggen.
maar tog loop ik altijd met de vraag in mijn hoofd tot hoeveel mensen ik geluid kan verzorgen. in een zaal gaat het erg hard allemaal. maar mij kan het niet hard genoeg gaan. omdat de events altijd buiten gedraaid werden. dus dan heb je een zee van oppervlak.
hier bij zal ik mijn instal bloot leggen. mischien dat jullie ongeveer mij kunnen vertellen voor hoeveel man ik kan draaien.
-Aparatuur.
Menpaneel (BEHRINGER)
CD spelers (NUMARK)
Mic 150 meter draadloos (SHURE)
Versterkers (ELECTROVOICE) 1x 3000 4 ohm watt 1x 2500 8 ohm
2x15 ince Top kasten (JRX15 JBL) 2x 350 watt rms
4x18 ince bass kasten (JRX18 JBL) 4x 450 watt rms
zang en stem vervormer (BEHRINGER)
2 Statieven voor de tops
verder heb ik een website die nog niet helemaal klaar is maar voor een kijkje kun je even klikken
EST Drive in show zwolle - Home
met vriendelijke groet
kor / dj master of loudness
heb dit forum echt moeten zoeken. om een beetje in contact te komen met mensen die de zelvde hobby uitvoeren als ik.
bij deze stel ik me zelf en mijn drive in show voor aan jullie.
ik ben kor
kom uit zwolle
en ben geboren op 07-05-1976
ik oeven dit gebeuren nu bijna 11 jaar uit. maar heb het nog nooit met iemand kunnen delen. vandaar ik wel blij ben dat er een forum bestaat
waar mensen zijn die wel verstand hebben van dit soort hobby,s
mijn drive in show is uitgegroeit van uit auto tuning evenementen.
wij organiseerden altijd de geluids wedstrijden en de presentatie tijdens de events. die fullspeed - automaxx - 100% tuning - explosive car tuning organiseerden. bijdeze zijn wij dus heel nederland en belgie wel door geweest

nu de wedstrijden wat minder werden hebben we gekozen om door te trekken met de drive in show. loopt lekker allemaal moet ik zeggen.
maar tog loop ik altijd met de vraag in mijn hoofd tot hoeveel mensen ik geluid kan verzorgen. in een zaal gaat het erg hard allemaal. maar mij kan het niet hard genoeg gaan. omdat de events altijd buiten gedraaid werden. dus dan heb je een zee van oppervlak.
hier bij zal ik mijn instal bloot leggen. mischien dat jullie ongeveer mij kunnen vertellen voor hoeveel man ik kan draaien.
-Aparatuur.
Menpaneel (BEHRINGER)
CD spelers (NUMARK)
Mic 150 meter draadloos (SHURE)
Versterkers (ELECTROVOICE) 1x 3000 4 ohm watt 1x 2500 8 ohm
2x15 ince Top kasten (JRX15 JBL) 2x 350 watt rms
4x18 ince bass kasten (JRX18 JBL) 4x 450 watt rms
zang en stem vervormer (BEHRINGER)
2 Statieven voor de tops
verder heb ik een website die nog niet helemaal klaar is maar voor een kijkje kun je even klikken
EST Drive in show zwolle - Home
met vriendelijke groet
kor / dj master of loudness



+ als je langer met je hobby wil doorgaan het ook niet fijn is voor jezelf!





Comment