est drive in show zwolle

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EST drive in show zwolle
    • Nov 2008
    • 78

    #1

    est drive in show zwolle

    hoi beste colega,s

    heb dit forum echt moeten zoeken. om een beetje in contact te komen met mensen die de zelvde hobby uitvoeren als ik.

    bij deze stel ik me zelf en mijn drive in show voor aan jullie.

    ik ben kor
    kom uit zwolle
    en ben geboren op 07-05-1976

    ik oeven dit gebeuren nu bijna 11 jaar uit. maar heb het nog nooit met iemand kunnen delen. vandaar ik wel blij ben dat er een forum bestaat
    waar mensen zijn die wel verstand hebben van dit soort hobby,s

    mijn drive in show is uitgegroeit van uit auto tuning evenementen.
    wij organiseerden altijd de geluids wedstrijden en de presentatie tijdens de events. die fullspeed - automaxx - 100% tuning - explosive car tuning organiseerden. bijdeze zijn wij dus heel nederland en belgie wel door geweest

    nu de wedstrijden wat minder werden hebben we gekozen om door te trekken met de drive in show. loopt lekker allemaal moet ik zeggen.

    maar tog loop ik altijd met de vraag in mijn hoofd tot hoeveel mensen ik geluid kan verzorgen. in een zaal gaat het erg hard allemaal. maar mij kan het niet hard genoeg gaan. omdat de events altijd buiten gedraaid werden. dus dan heb je een zee van oppervlak.

    hier bij zal ik mijn instal bloot leggen. mischien dat jullie ongeveer mij kunnen vertellen voor hoeveel man ik kan draaien.

    -Aparatuur.
    Menpaneel (BEHRINGER)
    CD spelers (NUMARK)
    Mic 150 meter draadloos (SHURE)
    Versterkers (ELECTROVOICE) 1x 3000 4 ohm watt 1x 2500 8 ohm
    2x15 ince Top kasten (JRX15 JBL) 2x 350 watt rms
    4x18 ince bass kasten (JRX18 JBL) 4x 450 watt rms
    zang en stem vervormer (BEHRINGER)
    2 Statieven voor de tops

    verder heb ik een website die nog niet helemaal klaar is maar voor een kijkje kun je even klikken
    EST Drive in show zwolle - Home

    met vriendelijke groet
    kor / dj master of loudness
    e-s-t-drive-in-show-zwolle
    Groot of klein Gezellig dat moet het zijn :D
  • jens
    • Aug 2004
    • 1066

    #2
    hallo kor welkom op het forum!

    denk dat je als je van grote speakers houd je je hier prima kan vermaken op het forum!

    de vraag die je steld is altijd een beetje meer afhankelijk dan aleen het aantal mensen. zo heb je ook te maken met de zaal zelf of dat je zoals ik op je foto's zie dat je in de buitenlucht staat!

    ook beschrijf je dat je met 1 versterker draait? geen crossover dr tussen of zijn je bassen en toppen van elkaar gefilterd? ik ken de jrx serie niet echt ( wel van zien maar niet van horen)

    ik denk als jij je setje juist aanstuurd met de goeie versterkers dan zou ik er wel een 150/200 man mee durven draaien.

    je zegt zelf dat je uit de autotunning komt en hoe harder en beter...hou ook rekening met de mensen waarvoor je staat te draaien! zij ervaren dit mischien niet zo + als je langer met je hobby wil doorgaan het ook niet fijn is voor jezelf!

    veel plezier op het forum!

    Comment

    • Dirk Wijnen
      • Dec 2006
      • 189

      #3
      hallo, welkom op het forum!

      Wij kunnen niet zien met het apparatuur wat je hebt hoeveel man je aankan met je set. Geen 500 ofzo dus ga uit van maximaal 250 man! Het ligt er natuurlijk ook aan in wat voor zaal je staat of je buiten staat. Wat voor muziek je draait.

      Probeer gewoon eens uit als je een groter klusje hebt dan neem je gewoon je JBL set mee en dan ga eens kijken bij je zelf, zou ik nog meer mensen aan kunnen of is dit net iets te hoog gegrepen?! en dan weet je voor de volgende keer dat je een set moet huren,
      Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

      Comment

      • EST drive in show zwolle
        • Nov 2008
        • 78

        #4
        oja vergeten te melden dat ik wel met een crossover draai. dat zal ik er nog ff tussen zetten.

        en het klopt idd dat je ook rekenschap moet houden met de mensen die er voor staan.

        op de meeste jumpstyle feesten gaan die gasten totaal door het lint.
        ik draai nooit harder dan dat mijn ogen net niet gaan trillen. bij te veel bass heb ik last dat mijn ogen trillen bij elke bas dreun. dat is niet fijn

        de amp staat 3 kwart open.
        en volgens de mensen waar het spul weg komt doet het meer als dat het uitstraalt. en gelijk hebben ze

        ik ben zeer te vreden.

        maar omdat ik meestal altijd buiten draai gaat het voor de meesten al hard genoeg. maar ik hoor dat niet omdat ik er achter sta.

        vorige week gedraaid in een sport zaal. jonge jonge had niet verwacht dat er zo,n helse geluid in zat.

        maar in iedergeval bedankt voor jullie reactie. hier onder zal ik een foto plaatsen zoals het er buiten uit ziet. de bekers moet je dan weg denken hahah.

        groetjes

        e-s-t-drive-in-show-zwolle
        Groot of klein Gezellig dat moet het zijn :D

        Comment

        • EST drive in show zwolle
          • Nov 2008
          • 78

          #5
          en zouden er mensen zijn op dit forum die in zwolle wonen kom gezellig een bakkie doen op 10 januari 2009 aan de hermelenweg 190 zwolle.
          bij de weg restaurant de lichtmis
          aanvang 10:00 T/M 17:00

          de stand zal er het zelvde uitzien als op de foto.

          ik heb alleen de bass kasten allemaal op de grond.
          en de tops 240cm de lucht in. ik vind dat er zo veel meer bass vrij komt. maar goed dat kan aan mij zelf liggen

          ik hoop dat er een aantal kunnen komen die dag...

          groetjes
          e-s-t-drive-in-show-zwolle
          Groot of klein Gezellig dat moet het zijn :D

          Comment

          • MEEO Licht en Geluid
            • Nov 2005
            • 950

            #6
            Originally posted by EST drive in show zwolle
            en zouden er mensen zijn op dit forum die in zwolle wonen kom gezellig een bakkie doen op 10 januari 2009 aan de hermelenweg 190 zwolle.
            bij de weg restaurant de lichtmis
            aanvang 10:00 T/M 17:00

            de stand zal er het zelvde uitzien als op de foto.

            ik heb alleen de bass kasten allemaal op de grond.
            en de tops 240cm de lucht in. ik vind dat er zo veel meer bass vrij komt. maar goed dat kan aan mij zelf liggen

            ik hoop dat er een aantal kunnen komen die dag...

            groetjes
            Jaa dat kan, koppeling tussen de subkasten is dan beter

            Pas maar op, anders liggen al die mooie bekers straks op de grond
            MEEO Audio Licht Rigging,
            Mark van der Werff
            Groningen

            Comment

            • speakertech
              • Jan 2008
              • 1697

              #7
              Originally posted by EST drive in show zwolle
              hoi beste colega,s

              heb dit forum echt moeten zoeken. om een beetje in contact te komen met mensen die de zelvde hobby uitvoeren als ik.

              bij deze stel ik me zelf en mijn drive in show voor aan jullie.

              ik ben kor
              kom uit zwolle
              en ben geboren op 07-05-1976

              ik oeven dit gebeuren nu bijna 11 jaar uit. maar heb het nog nooit met iemand kunnen delen. vandaar ik wel blij ben dat er een forum bestaat
              waar mensen zijn die wel verstand hebben van dit soort hobby,s

              mijn drive in show is uitgegroeit van uit auto tuning evenementen.
              wij organiseerden altijd de geluids wedstrijden en de presentatie tijdens de events. die fullspeed - automaxx - 100% tuning - explosive car tuning organiseerden. bijdeze zijn wij dus heel nederland en belgie wel door geweest

              nu de wedstrijden wat minder werden hebben we gekozen om door te trekken met de drive in show. loopt lekker allemaal moet ik zeggen.

              maar tog loop ik altijd met de vraag in mijn hoofd tot hoeveel mensen ik geluid kan verzorgen. in een zaal gaat het erg hard allemaal. maar mij kan het niet hard genoeg gaan. omdat de events altijd buiten gedraaid werden. dus dan heb je een zee van oppervlak.

              hier bij zal ik mijn instal bloot leggen. mischien dat jullie ongeveer mij kunnen vertellen voor hoeveel man ik kan draaien.

              -Aparatuur.
              Menpaneel (BEHRINGER)
              CD spelers (NUMARK)
              Mic 150 meter draadloos (SHURE)
              Versterkers (ELECTROVOICE) 1x 3000 4 ohm watt 1x 2500 8 ohm
              2x15 ince Top kasten (JRX15 JBL) 2x 350 watt rms
              4x18 ince bass kasten (JRX18 JBL) 4x 450 watt rms
              zang en stem vervormer (BEHRINGER)
              2 Statieven voor de tops

              verder heb ik een website die nog niet helemaal klaar is maar voor een kijkje kun je even klikken
              EST Drive in show zwolle - Home

              met vriendelijke groet
              kor / dj master of loudness
              Op het vorum kan het ijgenlijk ook niet, maarop de wepside zou ik de taalvouten er maar uit laten halen. Dat geevt wat meer vertrauwen bei de toekomztigen klanten

              Speakertech
              Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
              ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

              Comment

              • EST drive in show zwolle
                • Nov 2008
                • 78

                #8
                dat zou best kunnen. ik heb de site nog niet zo lang online en moet hem nog nalopen. maar ja zo iets is ook tijd slopend

                de bekers blijven nog mooi op zijn plaats

                dus had het tog nog goed dat de bass beter zal klinken
                e-s-t-drive-in-show-zwolle
                Groot of klein Gezellig dat moet het zijn :D

                Comment

                • EST drive in show zwolle
                  • Nov 2008
                  • 78

                  #9
                  Originally posted by speakertech
                  Op het vorum Formkan het ijgenlijk Eigelijk ook niet, maarop de wepside Website zou ik de taalvouten er maar uit laten halen. Dat geevt Geeft wat meer vertrauwen Vertrouwen bei Bij de toekomztigen Toekomstige klanten

                  Speakertech
                  maakte je nou een lolletje in jou bericht????? die zit vol met taalvouten

                  maar goed je hebt gelijk
                  e-s-t-drive-in-show-zwolle
                  Groot of klein Gezellig dat moet het zijn :D

                  Comment

                  • MEEO Licht en Geluid
                    • Nov 2005
                    • 950

                    #10
                    Originally posted by EST drive in show zwolle
                    maakte je nou een lolletje in jou bericht????? die zit vol met taalvouten

                    maar goed je hebt gelijk
                    Zoiets heet sarcasme jonge!
                    MEEO Audio Licht Rigging,
                    Mark van der Werff
                    Groningen

                    Comment

                    • jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3148

                      #11
                      Originally posted by EST drive in show zwolle
                      maakte je nou een lolletje in jou bericht????? die zit vol met taalvouten

                      maar goed je hebt gelijk
                      Dan vind ik het nog knap dat je "fouten" met een 'v' spelt.

                      Comment

                      • EST drive in show zwolle
                        • Nov 2008
                        • 78

                        #12
                        Originally posted by jurjen_barel
                        Dan vind ik het nog knap dat je "fouten" met een 'v' spelt.
                        nou word ik helemaal gek hahahaa

                        maar goed ben blij dat de meesten weten wat ik er mee bedoel
                        ik zal er in het vervolg beter op letten. maar ik beloof niet dat het vlekkeloos zal zijn
                        e-s-t-drive-in-show-zwolle
                        Groot of klein Gezellig dat moet het zijn :D

                        Comment

                        • speakertech
                          • Jan 2008
                          • 1697

                          #13
                          Originally posted by EST drive in show zwolle
                          maakte je nou een lolletje in jou bericht????? die zit vol met taalvouten

                          maar goed je hebt gelijk
                          Ik maakte geen grapje. Mijn reactie met taalfouten, was om je op de feiten te attenderen. Ook de in rood gecorrigeerde woorden heb je nog niet allemaal goed verbeterd.
                          Ik meen het serieus, een website is vaak de eerste kennismaking van het bedrijf naar de klant. Sommige klanten storen zich aan dergelijke fouten, niet alleen ik. Een website hoeft niet verschrikkelijk mooi of uitgebreid te zijn, maar correct Nederlands wordt over het algemeen wel gewaardeerd. Het zegt iets over de zorgvuldigheid waarmee een bedrijf werkt.

                          Ook in correspondentie wordt zeker door grotere klanten juist taalgebruik gewaardeerd.

                          Ik heb facturen liggen van een bedrijf, met tekst die je niet voor mogelijk houdt.

                          In plaats van factuur, stond daar met dikke letters fractuur boven.
                          Bij zo'n bedrijf zet ik dan weer vraagtekens.

                          Speakertech
                          Last edited by speakertech; 10-11-08, 15:09.
                          Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                          ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

                          Comment

                          • MEEO Licht en Geluid
                            • Nov 2005
                            • 950

                            #14
                            Van sommige facturen krijg je ook fracturen, als je niet oppast

                            Maar inderdaad: taalfouten zijn not done op websites
                            MEEO Audio Licht Rigging,
                            Mark van der Werff
                            Groningen

                            Comment

                            • EST drive in show zwolle
                              • Nov 2008
                              • 78

                              #15
                              oke tijgers het is duidelijk

                              ik heb een aantal aanpassingen gedaan. kijk even als je nog wat tegen komt. ik heb de spelling er over laten gaan. als het nu niet goed is dan klopt mijn comp niet
                              e-s-t-drive-in-show-zwolle
                              Groot of klein Gezellig dat moet het zijn :D

                              Comment

                              Working...