Hallo,
Ik heb een vraag over 2 verschillende series van hetzelfde merk boxen of deze te combineren zijn.
Ik heb op dit moment
2x EV Force I-25 met een DAP Palladium 2000 versterker.
36-
Aangezien het gaat om 2 fullrange luidsprekers wil ik er graag nog basboxen bij aanschaffen. Echter in de Force I serie van EV heb ik het idee dat de basbox niet het vermogen levert dat ik ik mijn gedachten heb.
De frequency response van deze basbox (EV Force-i SUB) is -3db 36-210Hz
Ik wilde graag een van de volgende basboxen erbij plaatsen
-Electro Voice Eliminator KW
Frequency response -3db 40-300Hz
-DAP X18-B
Frequency response +3db 38-160Hz
-DAP RS-218B
Frequency response 35-300Hz
Tusen deze 3 ben ik aan het twijfelen maar er is ook een verschil in frequency response bij -3DB mijn vragen zijn nu dan ook:
-Welke zouden jullie aanraden (of eventueel in delfde pricerange welk ander merk)
-Maak de frequency response verschil (meestal het verschil is maar enkele hertz)
Alvast bedankt
Edwin Terlouw
Ik heb een vraag over 2 verschillende series van hetzelfde merk boxen of deze te combineren zijn.
Ik heb op dit moment
2x EV Force I-25 met een DAP Palladium 2000 versterker.
36-
Aangezien het gaat om 2 fullrange luidsprekers wil ik er graag nog basboxen bij aanschaffen. Echter in de Force I serie van EV heb ik het idee dat de basbox niet het vermogen levert dat ik ik mijn gedachten heb.
De frequency response van deze basbox (EV Force-i SUB) is -3db 36-210Hz
Ik wilde graag een van de volgende basboxen erbij plaatsen
-Electro Voice Eliminator KW
Frequency response -3db 40-300Hz
-DAP X18-B
Frequency response +3db 38-160Hz
-DAP RS-218B
Frequency response 35-300Hz
Tusen deze 3 ben ik aan het twijfelen maar er is ook een verschil in frequency response bij -3DB mijn vragen zijn nu dan ook:
-Welke zouden jullie aanraden (of eventueel in delfde pricerange welk ander merk)
-Maak de frequency response verschil (meestal het verschil is maar enkele hertz)
Alvast bedankt
Edwin Terlouw

.
..

Comment