Beste mensen!
Ik heb nu een versterker staan op 4 fullrange kasten doorniddel van 2 keer speakon en 2 keer XLR outputs. Maar af en toe is mijn linker kanaal niet vooruit te branden ook niet als ik op alleen op XLR of Speakon draai. Na een paar keer een flinke tik geven met de gain en master schiet ie ineens naar het ingstelde niveau van de master en draait normaal mee. Dit doet ie af en toe en vooral na het opnieuw aansluiten van de set.
Weet iemand wat er mis mee is, beetje stof mischien?
Ik heb nu een versterker staan op 4 fullrange kasten doorniddel van 2 keer speakon en 2 keer XLR outputs. Maar af en toe is mijn linker kanaal niet vooruit te branden ook niet als ik op alleen op XLR of Speakon draai. Na een paar keer een flinke tik geven met de gain en master schiet ie ineens naar het ingstelde niveau van de master en draait normaal mee. Dit doet ie af en toe en vooral na het opnieuw aansluiten van de set.
Weet iemand wat er mis mee is, beetje stof mischien?



Maar dat is niet de standaard dus daarom zei ik normaal zijn de xlr outputs de line doorlus... Maar goed, versterkers met XLR als speakeroutput zijn meestal nog uit t tijdperk voor de Speakon dus zou me niets verbazen dat de ouderdom van zich laat horen en hierdoor dit rare probleem is ontstaan.



Maargoed, misschien is dat wel een puntje ja.
)
Comment