Nieuw op Forum, mening over set gevraagd..

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RoN-E
    • Sep 2007
    • 12

Nieuw op Forum, mening over set gevraagd..

Hoi,

sinds een aantal maanden een Drive-in gestart.. al aardig ervaring met het dj-en (als hobby) maar wou toch weer buiten de deur plaatjes gaan draaien..

Helaas zelf nog niet het meeste verstand van techniek van de apparatuur, maar ben aardig op weg (ben vooral een draaier en niet een geluidstech).

Ik heb van een goede vriend de volgende set overgenomen:

versterking:
    1x Dynacord s900 2x450watt bij 4ohm
    1x Dynacord s1200 2x600watt bij 4 ohm

Speakers:

2x AD systems Topspeakers 400watt(2x)
    2x AD systems Subs 1000watt(2x)

Crossover van ?

Draai gebeuren:

Gemini mengpaneeltje
    en een of andere numark cdspeler... nieuw rond de €300,- denk ik.., vind het niet veel... maar goed, daar ging het ook niet om.

verder nog het nodige aan parren en wat (goedekope) lichteffecten, dmx controller en (fake) truss balk gebeuren..

alles zit netjes in een rijdende 19inch rack..

Zo, dat is een beetje wat ik heb staan. Nu dan de vraag; Voor hoeveel mensen/personen kan ik met deze set voor de dag komen? en wat vinden jullie verder van de set.. wat kan erbij etc..?

zelf heb ik af en toe namelijk het idee dat het iets harder mag, maarja ik wil dan ook graag snoei hard

Wie er zin heeft; graag even een antwoord of een ander (minder) leuke reactie,

Gegroet,

DJ-rOnE
    Last edited by RoN-E; 13-09-07, 20:00.
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

als merken rukkers en geluidsnichten horen we hir graag ook types, een dapspeaker waar 1000 watt op staat heb je ook in verschillende soorten waar de ene beter van is dan de andere dat geldt ook bij AD systems.

plaats ook even een foto van je staande set (dat vinden de mannen hier ook altijd leuk, het oog wil immers ook wat..

verder, wat voor muziek draai je?? hardhouse of hardcore zou je hier een 50 man max mee kunnen doen terwijl je met andere muziekstijlen al heel watmeer kan.. vertel eens wat meer
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• RoN-E
      • Sep 2007
      • 12

De types van de speakers ga ik nog even nakijken.. foto's komen er ook nog aan..

ik draai op dit moment veel feest muziek, van apres ski tot jaren 80,90 en verder..
      mijn voorkeur gaat uit naar club/groove.. maar helaas heb ik daar de boekingen nog niet voor.. wie weet in de toekomst..

verder vraag ik me af wat er allemaal bij komt kijken als ik bijvoorbeeld de set wil uitbreiden, meer subs etc.. misschien kan iemand daar wat over vertellen.

Comment

Working...