Hoi,
sinds een aantal maanden een Drive-in gestart.. al aardig ervaring met het dj-en (als hobby) maar wou toch weer buiten de deur plaatjes gaan draaien..
Helaas zelf nog niet het meeste verstand van techniek van de apparatuur, maar ben aardig op weg (ben vooral een draaier en niet een geluidstech).
Ik heb van een goede vriend de volgende set overgenomen:
versterking:
1x Dynacord s900 2x450watt bij 4ohm
1x Dynacord s1200 2x600watt bij 4 ohm
Speakers:
2x AD systems Topspeakers 400watt(2x)
2x AD systems Subs 1000watt(2x)
Crossover van ?
Draai gebeuren:
Gemini mengpaneeltje
en een of andere numark cdspeler... nieuw rond de €300,- denk ik.., vind het niet veel... maar goed, daar ging het ook niet om.
verder nog het nodige aan parren en wat (goedekope) lichteffecten, dmx controller en (fake) truss balk gebeuren..
alles zit netjes in een rijdende 19inch rack..
Zo, dat is een beetje wat ik heb staan. Nu dan de vraag; Voor hoeveel mensen/personen kan ik met deze set voor de dag komen? en wat vinden jullie verder van de set.. wat kan erbij etc..?
zelf heb ik af en toe namelijk het idee dat het iets harder mag, maarja ik wil dan ook graag snoei hard
Wie er zin heeft; graag even een antwoord of een ander (minder) leuke reactie,
Gegroet,
DJ-rOnE
sinds een aantal maanden een Drive-in gestart.. al aardig ervaring met het dj-en (als hobby) maar wou toch weer buiten de deur plaatjes gaan draaien..
Helaas zelf nog niet het meeste verstand van techniek van de apparatuur, maar ben aardig op weg (ben vooral een draaier en niet een geluidstech).
Ik heb van een goede vriend de volgende set overgenomen:
versterking:
1x Dynacord s900 2x450watt bij 4ohm
1x Dynacord s1200 2x600watt bij 4 ohm
Speakers:
2x AD systems Topspeakers 400watt(2x)
2x AD systems Subs 1000watt(2x)
Crossover van ?
Draai gebeuren:
Gemini mengpaneeltje
en een of andere numark cdspeler... nieuw rond de €300,- denk ik.., vind het niet veel... maar goed, daar ging het ook niet om.
verder nog het nodige aan parren en wat (goedekope) lichteffecten, dmx controller en (fake) truss balk gebeuren..
alles zit netjes in een rijdende 19inch rack..
Zo, dat is een beetje wat ik heb staan. Nu dan de vraag; Voor hoeveel mensen/personen kan ik met deze set voor de dag komen? en wat vinden jullie verder van de set.. wat kan erbij etc..?
zelf heb ik af en toe namelijk het idee dat het iets harder mag, maarja ik wil dan ook graag snoei hard

Wie er zin heeft; graag even een antwoord of een ander (minder) leuke reactie,
Gegroet,
DJ-rOnE

Comment