Ik denk dat voor dit budget en deze eisen het beste gekozen kan worden voor een set van Community:
4 x SLS920 top : 4 topjes die echt knoerdhard gaan, én zuiver blijven klinken
4 x TLF218 sub : 4 subwoofers met elk een dubbele 18" woofer.
De topjes hebben ieder 2 x 8" units en een 2" HF-unit. Maximaal output van 137 dB! Als je er 2 van aan elke kant hangt, kan je behoorlijk knallen. Het grappige is dat de behuizing erg klein is, maar er een geluid uit komt waar je U tegen zegt. Het voordeel van het '2 aan elke kant hangen' is dat je de boel goed kan 'spreiden'.
De subwoofers zijn wel wat groter (met 2 x 18" woofer per stuk). Maximale output: 135 dB. Ook hier weer 2 per kant. Met in totaal 8 18"-ers, kun je aardig wat trommelvliezen laten trillen!
In totaal kom je dan zo rond de 14 duizend euro uit. Ik zou dan ook eens kijken of je misschien een trussysteempje - om de topjes op te hangen - kan kopen.
En 5 jaar garantie! (bij Dynacord 3 jaar)
4 x SLS920 top : 4 topjes die echt knoerdhard gaan, én zuiver blijven klinken
4 x TLF218 sub : 4 subwoofers met elk een dubbele 18" woofer.
De topjes hebben ieder 2 x 8" units en een 2" HF-unit. Maximaal output van 137 dB! Als je er 2 van aan elke kant hangt, kan je behoorlijk knallen. Het grappige is dat de behuizing erg klein is, maar er een geluid uit komt waar je U tegen zegt. Het voordeel van het '2 aan elke kant hangen' is dat je de boel goed kan 'spreiden'.
De subwoofers zijn wel wat groter (met 2 x 18" woofer per stuk). Maximale output: 135 dB. Ook hier weer 2 per kant. Met in totaal 8 18"-ers, kun je aardig wat trommelvliezen laten trillen!
In totaal kom je dan zo rond de 14 duizend euro uit. Ik zou dan ook eens kijken of je misschien een trussysteempje - om de topjes op te hangen - kan kopen.
En 5 jaar garantie! (bij Dynacord 3 jaar)

.heb wel al een dynacord mengpaneel gekocht voor het betere zingen.oh ja en jan-andries ik begrijp dus helemaal wat je bedoelt maar je zal toch een keer moeten investeren.je moet het zo zien heb nu 5 jaar gewoon een bedrijf als drive-in maar na 5 jaar "tobben" met jb-systems en dap-audio(jb vind ik persoonlijk slecht van service en dap heb ik eigenlijk niets mee maar wordt te klein)wordt het tijd dat ik "groter" ga.ik heb een behoorlijke naam en klantenkring opgebouwd en die wordt alsmaar groter.
Comment