Ik gebruik een dalton lp4000 om bij kleine discosets de pars aan te sturen. Nu geeft dit een brom in de boxen (een brom volgens het 'knipperen' van de pars) als ik de audio input van de dalton aansluit op mijn mengpaneel (rodec).
Hoe kan dit opgelost worden? Ik heb dit weekend gehoord dat een passieve di-box tussen mengpaneel en dalton wel eens en oplossing zou kunnen zijn (dit ga ik volgend weekend dan ook eens uittesten), maar zijn hier nog andere (simpele) oplossingen voor?
Hoe kan dit opgelost worden? Ik heb dit weekend gehoord dat een passieve di-box tussen mengpaneel en dalton wel eens en oplossing zou kunnen zijn (dit ga ik volgend weekend dan ook eens uittesten), maar zijn hier nog andere (simpele) oplossingen voor?





Comment