cd flightcase

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lennartsound
    • Dec 2006
    • 269

    #16
    Originally posted by markprinsen
    Maar ik heb nu toch echt geen zin en tijd om al mijn cd's te gaan nakijken, rippen, compileren, branden, categoriseren, in een DB zetten....
    snappik, daarom heb ik het zo gedaan vanaf het begin. Iedere week een Cd'tje of 2 erbij. Na een jaar of 10 heb ik een leuke collectie. Wat je niet meer draait gooi je er gewoon uit. Sommige leuke nummers die verspreid staan maak ik een nieuw compilatietje van. Heb bijna alles of HD staan dus als ik de map kwijt raak kost het me slechts een week of 2 om 'm opnieuw op te bouwen da's wel een nadeel. Maar ja, koffertjes kwijtraken is ook niet leuk natuurlijk.

    Comment

    • StijnS
      • Sep 2006
      • 173

      #17
      Originally posted by moderator
      Over die bouwmarkt dingen een leuke anekdote...

      Had een klusje in de centralstudio's, moet ook een docer mee, dus bakbus zat redelijk vol met een hoop volume en die decorpanelen ging ik nog even netjes een spanband omheen trekken voordat we gingen rijden.

      Collega had ook een koffertje van de gamma meegenomen, dat lag naast mijn cd koffers.
      Nie stilstaand bij het kwaliteitsverschil loop ik over die kistjes heen...totdat "krak" ik met mn maatje 46 in i.pv. op het kistje van mn collega sta.

      Er zijn nog steeds dj's bij ons die met die gamma kisten onderweg zijn.
      Ik zelf sweer al jaren bij degelijke kisten, ook voor mn cd collectie!

      ff fotootje wat je krijgt als er twee dj's naar hetzelfde klussie gaan...[afbeeldingetje]
      Inderdaad: als je je koffertjes vaak meesleurt is het dus slim om ietwat stevige koffertjes te nemen. Ik heb er van EN-GEE. Gekocht op rommelmarkt voor 2 euro. Ik kan er gewoon op staan te springen zonder het nog maar kraakt...

      Comment

      • Dj-Sjors

        #18
        Ik heb gewoon een koffer voor 400 cd's daar heb ik hoesjes voor. En ik heb de nummers op een wit blaadje getypt zodat het allemaal het zelfde is en makkelijk te herkennen is welke nummers er op staan. Het is even werk ben er ook druk mee bezig geweest. Maar bespaart me een hoop ruimte!

        Comment

        • JeroenVDV
          • Mar 2004
          • 963

          #19
          Originally posted by markprinsen
          Of zijn er mappen met uitneembare 'bladzijden'?
          De Case-logic's die ik heb liggen hebben uitneembare bladzijdes.
          Creating shows beyond Imagination

          Comment

          • LJ_jacob
            • Aug 2003
            • 293

            #20
            Voor mappen:
            -Case logic(het liefst de leren versie, alleen hebben deze geen uitneembare bladzijdes).
            -slappa
            Voor koffers: kijk uit dat je niet te grote koffers neemt, ze gaan vol toch flink wat wegen! Ik vind cd's toch een vrij kostbaar goed, Ik zou zelf als ik met koffers draaide t*chn*c*s*jes o.i.d. van 2 rijen breed laten maken ofzo, maar dat kost natuurlijk wel wat....
            Heb een tijdje zo'n prodjuser case gebruikt, maar die werd toch echt te zwaar, en ontwrichtte regelmatig. UDG heeft trouwens ook erg mooie cd-tassen(geen mappen maar echt cd-koffer in tas formaat)
            mijn auto rijdt 1 op stoplicht

            Comment

            • dicotm
              • Jun 2005
              • 23

              #21
              Road ready heeft hele mooie flight cases voor cd's daar kan je 200 cd's of 640 plastic cases in doen (volgens road ready dan) en kan nooit te zwaar worden want........... er zitten wielen onder en een handvat in zodat je hem al een vakantietas kan rondrijden

              misschien is dat wat?
              Licht, het maakt altijd herrie!

              Comment

              • jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3148

                #22
                Originally posted by dicotm
                er zitten wielen onder en een handvat in zodat je hem al een vakantietas kan rondrijden
                En wat met trappetjes? Grote drempels? Grindpaden? Strand? Stoepranden?

                Wieltjes onder je case is niet altijd even groot feest, kan ik uit ervaring vertellen.

                Comment

                • LJ TDD
                  • Oct 2005
                  • 31

                  #23
                  Ik heb zelf een slappa map. Ik vind em wel heel erg relext om te vervoeren. Maar er kunnen niet super veel cd's in. Op 1 pagina kunnen 8 cd's (eigenlijk 4 hoesjes en 4 cd's) maar daarmee zou me cd map te snel voorzitten
                  ... koekje derbij

                  Comment

                  • Upgrading your system
                    • May 2003
                    • 1684

                    #24
                    Originally posted by jurjen_barel
                    En wat met trappetjes? Grote drempels? Grindpaden? Strand? Stoepranden?

                    Wieltjes onder je case is niet altijd even groot feest, kan ik uit ervaring vertellen.
                    Maar geen wielen onder je cases is 9 van de 10 keer nog een veel minder groot feest..

                    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

                    Comment

                    Working...