Originally posted by markprinsen
da's wel een nadeel. Maar ja, koffertjes kwijtraken is ook niet leuk natuurlijk.
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
da's wel een nadeel. Maar ja, koffertjes kwijtraken is ook niet leuk natuurlijk.



Comment