Hallo allemaal,
Ik ben van plan om nieuwe cd-spelers aan te schaffen, ik draai nu nog met de CD-200 van Gemini. Met deze dubbele cd-speler is het (vrijwel) onmogelijk om te mixen. Toch wil ik eens gaan proberen met mixen. Dus zoek ik een simpele cd-speler. De CDJ-200 lijkt me de uitkomst.
Het is nu bijna 2 jaar geleden dat de CDJ-200 van Pioneer op de markt kwam. Het lijkt mij dat deze speler al veel is verkocht, dus dat jullie ook veel plus- en minpunten van de speler hebben gevonden.
Dus: Wat zijn de positieve en negatieve kanten van de Pioneer CDJ-200?
P.S. Ik weet dat er al veel topics over deze speler zijn geschreven. Maar ik heb niet concreet gevonden wat ik zoek. (Ik las telkens dingen als "koop de CDJ-800")
Ik ben van plan om nieuwe cd-spelers aan te schaffen, ik draai nu nog met de CD-200 van Gemini. Met deze dubbele cd-speler is het (vrijwel) onmogelijk om te mixen. Toch wil ik eens gaan proberen met mixen. Dus zoek ik een simpele cd-speler. De CDJ-200 lijkt me de uitkomst.
Het is nu bijna 2 jaar geleden dat de CDJ-200 van Pioneer op de markt kwam. Het lijkt mij dat deze speler al veel is verkocht, dus dat jullie ook veel plus- en minpunten van de speler hebben gevonden.
Dus: Wat zijn de positieve en negatieve kanten van de Pioneer CDJ-200?
P.S. Ik weet dat er al veel topics over deze speler zijn geschreven. Maar ik heb niet concreet gevonden wat ik zoek. (Ik las telkens dingen als "koop de CDJ-800")




Wil je wel mixen ga voor de Cdj-800 (of Cdj-1000) alleen plaatjes afdraaien cdj-200.

Comment