Voor mijn optredens gebruik ik nu de CDJ 800 mk2's, erg fijne spelers!Nieuwste software eropgezet (1.8) Het Mp3 gebeuren is af en toe wel handig als ik snel een nummertje wil opzoeken. Echter duurt het laden me te lang waardoor ik tijdens het mixen vaak in tijdnood kom. Ook de functie van dat je tijdens het inhouden van de cue ook op de play knop drukt en dat hij dan doorloopt is ideaal! Tenslotte een automatische loopfunctie is ook handig.
Nu heb ik ook veel ervaring met de CDJ 1000MK2, vooral in kroegen en discotheken. Deze draaien geen mp3, en er zit geen automatische loop op. Dit zijn bijde functies die ik eigenlijk ook maar zelden gebruik dus kan ze eventueel wel missen.
Ik weet dat er ook een Mk3 is en daar draai ik ok regelmatig op alleen mijn budget laat die beesten niet toe. Daarnaast ben ik hoe dan ook van plan om bij pioneer te blijven want die vind ik persoonlijk het fijnste draaien ( wenningsverschijnsel
)
Mijn vraag aan de lezers van dit onderwerp is: Welke cd speler is kwalitatief beter? En waarom is dit zo? Ik ben namelijk aan het overwegen om over te stappen op de cdj1000Mk2.
Ik moet toegeven dat het ook te maken heeft met mijn gevoel dat de cdj1000mk2 de grote broer van de cdj800mk2 is.
Ik hoor graag van jullie.
Grtz Harry
Nu heb ik ook veel ervaring met de CDJ 1000MK2, vooral in kroegen en discotheken. Deze draaien geen mp3, en er zit geen automatische loop op. Dit zijn bijde functies die ik eigenlijk ook maar zelden gebruik dus kan ze eventueel wel missen.
Ik weet dat er ook een Mk3 is en daar draai ik ok regelmatig op alleen mijn budget laat die beesten niet toe. Daarnaast ben ik hoe dan ook van plan om bij pioneer te blijven want die vind ik persoonlijk het fijnste draaien ( wenningsverschijnsel
) Mijn vraag aan de lezers van dit onderwerp is: Welke cd speler is kwalitatief beter? En waarom is dit zo? Ik ben namelijk aan het overwegen om over te stappen op de cdj1000Mk2.
Ik moet toegeven dat het ook te maken heeft met mijn gevoel dat de cdj1000mk2 de grote broer van de cdj800mk2 is.
Ik hoor graag van jullie.
Grtz Harry




en ik ben best wel aan mijn CDJ800's gehecht geraakt dus vandaar.
Comment