Reclame Drive-in

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ nn
    • Jun 2006
    • 489

Originally posted by Rens_E
    Na aanleiding van jouw opmerkingen:

Wij hebben hetzelfde aan handen gehad, dat ging dan wel al over meer geld, maar toch.

Die andere gasten die deden voor minder dan de helft, dus die mochten het wel een keer gaan proberen. Dus wij waren afgebeld, jammer maar helaas.

Toen bleek dat die gasten wel heel erg slecht draaide, want de feesten liepen leeg, dat was na 2 jaar wel erg duidelijk geworden.

Afgelopen jaar kwam ik een leraar tegen van die school op een ander feest waar ik draaide, en hij legde me het voor. Wij toen gedraaid voor de oude prijs. Daaruit volgde dus gewoon een contract, wat nu lopende is, voor 6 schoolfeesten, 2 keer zoveel als we eerst kregen. En dat was al niet te weinig. En enkele docenten hebben ons ook gepromoot bij andere, dus 4 of 5 feestjes extra bovenop wat al stond.

Wat ik wil zeggen is eigenlijk, laat jezelf niet kennen, ga nooit, maar dan ook nooit aan je prijs zitten (of doel moet wel erg goed zijn). En zorg dat je gewoon goed bent, zo dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want dan stappen ze sneller over je prijs heen. Het belangrijkste is een gezellige avond en dan telt geld nu eenmaal minder...!!!!!!!

succes in elk geval allen die zich in de beginfase bevinden

Wat ik er mee wil zeggen
    volledig mee eens, maar daaruit lijkt ma dat je ook goedkoper moet beginnen (zodat je jobjes krijgt) en als alles goed gaat meer vragen (en bij reacties zeg je dat het (nieuwe) materiaal ook geld kost)

daarmee wil ik niet zeggen dan 30€ goed is, met jou apparatuur (dus niet prestatie gezien) zou ik meer vragen...

grtzz DJ nn
    ... the sound of silence...

Comment

Working...