Reclame Drive-in
Collapse
X
-
Labels: None
-
Of de mensen je met zulke poster zullen huren weet ik niet... Beetje weinig info.. Of is het voor op je website?Mit freundliche grube,
Edie -
Voor website, die momenteel ook onder handen wordt genomen.
Ik zal derekt even wat foto's posten en een apparatuur lijstje. Dat ik MISCHIEN toch meer moet gaan vragen....Comment
-
Ja, dit is een prachtige poster.
Maar een GOEDE ZEKER NIET!!
Ik mis:
-contactgegevens
-wat krijg ik voor mijn lieve geldje
-is deze volgend jaar maart ook nog geldig?? ofwel een geldigheidsduur
-een Websitevermelding (mits je die natuurlijk hebt)
de lay-out ben ik niet weg van, maar dat is iets persoonlijks, ik probeer altijd iets van mijn werkzaamheden terug te laten komen in mijn drukwerk..
bv: Logo, foto's, afbeeldingen die kant uit. zodat een potentiële klant ook weet wat hij krijgt.
Verder: een drive-in voor 30 euro owkee..
ik houd een zwemmaraton, duurt 12 uur gedurende de nacht en het is ff vervelend voor je, maar je moet wel 2 trappen op en een grindpad over.
lijkt me dan wel een beetje aan de lage kant in verhouding met een verjaardagsfeestje voor kinderen in een garage van pak em beet 3 uurtjes.
denk er nog even goed over na..
uiteraard is het opbouwende kritiek, wel slim om het eens even in de groep te gooien.
Edit: Aha, spuit 11... hahaha, voor je website, jammer dat ik weer net achter andere posters aan kom die op hetzelfde moment aan het reageren waren.
gedeelte vervalt dus, maar vindt nog altijd dat al het bovenstaande erop moetLast edited by Upgrading your system; 08-12-06, 16:06.Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Hier een apparatuur lijstje. Wat krijg je voor 30 euri?
Geluid:
2x Dap RW-15
1x Dap Palladium-400
1x Dap Spark
1x Numark CDN22MK4
1x Behringer HPX 2000 koptelefoon
1x Microfoontje weet niet welk merk..
1x Flightcase
Licht:
1x American DJ 1500 Watt strobe
1x Showtec Mushroom
4x Par 56 (MFL)
1x Showtec DJ-Switch 6
1x Showtec Lite 4 Power
1x Showtec StrobeCon-100
1x Flightcase
Overig:
2x Showtec Metal Tripod Stand MKII
1x Antari F80Z
Alle benodigde kabels.
Kan ik hier meer voor vragen of is dit een goede prijs
P.s. Foto´s kom straksComment
-
Ik denk dat je rustig wat meer kunt vragen dan die 30 euro.
Hoe zit je met ervaring, hoeveel titels heb je van muziek.... dat is eigelijk wat info dat ik nu nog mis.Comment
-
Phoeh,, Natuurlijk heb ik VEEL orginele cd's en singels. Maar ik ben eerlijk, ik brand af en toe wel
Comment
-
DAT vind ik een foute opmerking. Zijn ook VEEL gasten die voor 60 euro draaien en een prima show hebben met scannertjes enzo
................
Comment
-
Ik kan me niet voorstellen dat ik in mijn beginperiode, zo'n 10 jaar geleden, ook maar een keer heb gedraait onder de 250 gulden, dat was toen al een scheitprijs. En dan hadden we niet eens licht, wat ik, en ik weet dat andere dat niet met mij eens zijn, ondergeschikt vind (wij hebben soms bruiloften waar expliciet zonder licht wordt gevraagd, maar dat is dan vaak in kastelen etc. die van zichzelf al mooi zijn uitgelicht).
Ik vind het zelfs een beetje broodroof van je eigen, want voor 30 euro kan je echt geen nieuwe spullen kopen, laat staan legale cd's en afdrachten voor Buma en belasting etc...
Ok, iedereen begint, maar je moet je zelf wel redelijk prijzen, of ben je dusdanig slecht dat je niks meer waard bent? Hopelijk was dat een stomme vraag, en ga je jezelf meer belonen. Want voor 100 euro (wat al veel te weinig is) moet je nu 3,33 keer draaien.
Als je een beetje goed bent (Maar daarvoor moet je natuurlijk wel langer draaien, is maar voorbeeld, dus niet ineens allemaal beginnen te zeiken), dan krijg je dat geld al per uur als je draait in een cafe in een kleine stad, en dan hoef je enkel wat cd's mee te sjouwen.
Maarja als je het leuk vind dan is het goed. Maar marketingtechnisch is het zeer slecht om aanbiedingen te gaan doen. Zorg dat je goed draait, dan komt het geld, en de spullen, vanzelf
Veel succes...Comment
-
ScanS.......................Originally posted by boris_deckersDAT vind ik een foute opmerking. Zijn ook VEEL gasten die voor 60 euro draaien en een prima show hebben met scannertjes enzo
................

Dat valt onder de categorie 'marktverzieken', al betwijfel ik of die mensen met hun 60,- euro showtje ooit verder komen dan de huis/tuin/keuken feestjes.
30,- is gewoon te laag, punt. Zo verdien je de inmiddels aangekochte apparatuur nauwelijks terug, en als er iets kapot gaat moet je eerst sparen voordat je weer iets nieuws kan kopen.
Als je deze stelregel aanhoud, zit je goed met je prijs:
- apparatuur moet het aankoopbedrag van het product in kwestie na 10 tot 15 keer inzetten terug verdiend hebben.
Houd in: jij hebt voor pak 'm beet 500,- aan dj-gear gekocht (voorbeeld hoor), als jij dat na 10x inzetten terug verdiend wil hebben, zal je dus 50,- euro per keer inzetten moeten vragen om het binnen 10x inzetten terug te verdienen. En dan kom je al aardig op fatsoenlijke prijzen uit.
Wees eerlijk, voor 30,- euro draaien beleef je zelf ook geen lol aan, ook al is het hobbymatig.
Comment
-
is inderdaad zo, 15€/u is als bijverdienste leuk bedrag (2uurtjes heb je zo gedaan) en dan je apparatuur nog terugverdienen ...
100€ lijkt me al veel beter
(voor vrienden enzo kan je nog wat goedkoper doen, maar dan is de sfeer ook weer anders)
grtzz DJ nn... the sound of silence...Comment
-
Laat ik het zo zeggen..
stel je prikt ergens in, op een stopcontact en je hebt niet gemeten( iets wat veel beginnende drive in shows niet doen).. en je statiefje met par 56érs gaat erdoor.. dan hang je wel.. want ja.. je krijgt 30.- voor je avond.. je lampjes kosten adviesverkoop:ca 19.- per stuk dan moet je 46 euro bijleggen..
kom nou niet met.. ik meet altijd...
oke indien dit zo is.. dan loop je nog altijd risico's.. wat dacht je van een glas drinken in je mixer etc..
je begrijpt hopelijk wat ik bedoel...
en inderdaad, wanneer een deejay met een aantal jaren ervaring in een cafe gaat draaien.. krijgt hij gemiddeld tussen de 150/200 euro voor een avondje.. cd tasjes mee en gaan... moet je eens kijken hoeveel werk jij er mee hebt..Last edited by LJKEVIN; 09-12-06, 12:21.Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay PakyComment
-
Comment

Comment