Hoi Frank ik stuurde op een gegeven moment +9/12 uit dit vond ik vrij veel, maargoed kan me goed voorstellen dat je eerste keer dat je zo'n stack gebruikt niet gelijk te gek wilt doen.Hebben jullie overgens nog twee redelijk lange zwarte stroom kabes van ons gevonden die zijn we namelijk na die zondag kwijt.groeten arjan
Aansluiten discobar op PA of omgekeerd
Collapse
X
-
persoonlijk zet ik de monitoring ook door naar de foh tafel. dan kun je hem daar ook in remmen.
je pakt gewoon een overgebleven kanalen en drukt hem naar een monitor op het podium. je hoeft die kanallen niet door te zetten naar de pa. maar hebt zo wel de totale controle.
nog een groot voordeel, je kunt ook van uit de front van podium nog een beetje gas geven op de dj. meer lawaai op z'n kop, dus happy gezichten van de djGeluid is een levenswijze.
Wie niet horen wil moet, maar voelen.Comment
-
Nou Frank,
Das een lekker setje
jammer dat ik geen (mooie) foto zag van de stack!
Wat voor mixer gebruik je bij bands?
groet JohnGroeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
Als je Arie zijn public profile doorneust, kom je bij degene die het mixen in de zaal heeft gedaan. Wij deden alleen de PA en het podium, carré, licht en de bediening van het licht. Volgens mij stond er een MITEC tafel, maar daar kan Arie vast meer over vertellen.Originally posted by WhitefarmerNou Frank,
Das een lekker setje
jammer dat ik geen (mooie) foto zag van de stack!
Wat voor mixer gebruik je bij bands?
groet John
En natuurlijk de plaatjes draaien, we zouden het haast vergeten.
Een zanger mixen met monitoring doen we zo af en toe wel, maar is niet echt onze business, laat staan een hele band. IEDER ZIJN VAK !!
Voor mij persoonlijk moet ik dan van het geluid afblijven en mag alleen lampies hangen en op de knopjes drukken.
Ik zal gauw een paar goede foto's op het net gooien.
Frank
Black LightGewoon een uit de hand gelopen hobby, verder niets geen bijzonders.Comment
-
Eindelijk tijd gehad om wat (kleine) foto's online te zetten.
Ik zal snel wat betere foto's verzamelen.
Onder foto's, Volle Polle
Frank
Black Light
Binnenkort meer, in ieder geval na pinksteren als ik foto's daarvan heb.Gewoon een uit de hand gelopen hobby, verder niets geen bijzonders.Comment
-
Een paar mooiere foto's van Volle Polle op :
Index van /f.morsink/VP/
Foto's en gegevens (& discussie onderhand) van pinksterfeesten Beckum op :
http://www.licht-geluid.nl/forum/pro...en-beckum.html
Frank
Black Light Drive-in ShowGewoon een uit de hand gelopen hobby, verder niets geen bijzonders.Comment

Comment