Bekendheid in je regio (en daarbuiten??)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Originally posted by timleurink
    Hey wil je mijn naam hier niet noemen, straks krijg ik hier een nog grotere naams bekendheid.
    We hebben onze prijs trouwens verlaagd naar 200 euro
    En ik heb hem verhoogt naar 400 euro
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• GoTMoRe
      • Aug 2005
      • 350

Originally posted by timleurink
      Hey wil je mijn naam hier niet noemen, straks krijg ik hier een nog grotere naams bekendheid.
      We hebben onze prijs trouwens verlaagd naar 200 euro
      Sorry maar ik kan deze reactie alleen maar sneu noemen..

En denk veeeeele forummers met mij.

Wij proberen hier in de regio Assen ( Drenthe ) op te komen. Al diverse serieuse gesprekken gehad, en iedere keer aan de kant gezet door iemand die het goedkoper kon doen! Dit is als je serieus wil beginnen met je drivein/whatever en er ook al serieus veel geld in hebt gestoken zeker niet bevordelijk voor de collegialiteit naar de 'concurentie'!

Jammer genoeg zou ik zulke 'megamegamegabudget' niet als concurentie moeten zien, zeker niet vergeleken met een show die wij neerzetten. Maar het lukt ze toch bijna altijd weer mij van mn opdrachtjes af te zetten..

En da's frustrerend..
      lala..

Comment

• dj full effect
        • May 2006
        • 35

Originally posted by GoTMoRe
        Sorry maar ik kan deze reactie alleen maar sneu noemen..

En denk veeeeele forummers met mij.

Wij proberen hier in de regio Assen ( Drenthe ) op te komen. Al diverse serieuse gesprekken gehad, en iedere keer aan de kant gezet door iemand die het goedkoper kon doen! Dit is als je serieus wil beginnen met je drivein/whatever en er ook al serieus veel geld in hebt gestoken zeker niet bevordelijk voor de collegialiteit naar de 'concurentie'!

Jammer genoeg zou ik zulke 'megamegamegabudget' niet als concurentie moeten zien, zeker niet vergeleken met een show die wij neerzetten. Maar het lukt ze toch bijna altijd weer mij van mn opdrachtjes af te zetten..

En da's frustrerend..
        kijk, hier ben ik het dus 100% mee eens....ik zie vaak reacties op 14 jarige ventjes van ahhh, zo zijn wij toch ook begonnen.. nou nee..en dat mensen onder de 200 zitten vind ik onbegrijpelijk, hou je er zelf ook niks aan over dus ben je gewoon puur bezig de markt te verzieken...
        full effect, just party!

Comment

• pilot
          • Nov 2003
          • 267

Ik zit tegen de rand van zeeland aan nog net in brabant,heb toch erg vaak in zeeland gestaan en echt niet als goedkoopste.Ook is het zo dat ik jarenlang op hetzelfde plek stond waardoor je krediet bij de zaaleigenaar opbouwt en dan kan een ander goedkoper zijn maar die komt er gewoon niet tussen.Heb datzelfde hier in bergen op zoom en omstreken gehad altijd bij dezelfde zaal en café eigenaren als mensen dan zelf wat boekten prima maar ging het via de zaaleigenaar dan stond ik er.En ik weet ook dat er andere kwamen die beter materiaal hadden of een hele avond acts stonden te doen.Maar het is net als met vrienden soms mogen ze je en anderom ook en dan zit je gebeiteld.
          master-qsc en de rest

Comment

• MC Party
            • Sep 2003
            • 481

Originally posted by Watt Xtra
            to mc party, t*m Leurink, Hij zet met zn maten een set neer voor 300 euro, wij deden deze scholen ook, alleen voor een heel ander bedrag.
            Yups, dat zijn die welbekende uitzonderingen op de regel. Vaak kan je met die bedragen niet een dergelijke set financieren en gaat het om gasten die druk zijn met inhuren van spul en het echte feest maken vergeten, waardoor de klant later (kan somd 2 jaar duren) wel inziet dat kwaliteit gewoon geld kost. En dat je beter 600 euro uit kan geven voor 600 man op een feest dan 300 voor 250 (of zelfs nog minder) bezoekers op een feest ...
            Last edited by MC Party; 23-05-06, 21:48.
            Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• JP-Events
              • May 2006
              • 21

oké allemaal mee eens,
              maar De vraag van dit topic:

Naamsbekendheid:
              wat ik dan vooral belangrijk vond is dat je origineel moet zijn!

B.v.
              1) In een omtrek van zen 20km zette ik NOOIT de zelfde show op!(sommige waren er echt niet te houden om teweten tekomen welke set je zou opzetten)

2) De laatste 2jaar zijn LED-Tubes echt in!Zen 5jaar geleden had ik mijn versie eigenversie van LED-Tubes (toen trok iedereen zen ogen wel open met mijn 4m LED-Tubes (6kleuren en zen 8 programma's, spatwaterdicht, eigen sturing en kabels: heeft me toen zen 150euro gekost)

3)wat ik de laatste tijd vooral gebruik; Witte doeken (voor video projectie,maar ook mooi als ik hier lampen achter zet)

Kzal je enkele tips geven maar kunnen we niet beter daarvoor een appart topic voor open doen?

grts

Comment

• GoTMoRe
                • Aug 2005
                • 350

Originally posted by JP-Events

Kzal je enkele tips geven maar kunnen we niet beter daarvoor een appart topic voor open doen?

grts
                Om heel eerlijk te zijn, no effence to op..

Vindt ik dat iedereen zijn eigen boontjes moet doppen, en als je een eigen onderneming opzet je ook maar zo creatief moet zijn deze goed in de markt te kunnen zetten.

Ik neem aan als jij een nieuwe kleding winkel begingt dat je dan ook niet even langs de perry huppelt om te vragen hoe je je marketing zaakjes op orde moet hebben?
                lala..

Comment

• Dj-Sjors

Originally posted by Proav
                  Promomap maken
                  Wat bedoel je met een Promomap maken ?

Comment

• DJP-BIM
                    • Jan 2004
                    • 289

een map met:

fotos
                    informatie
                    referenties
                    etcetc
                    bimshowequipment.nl

Comment

• Dj-Sjors

En dat gewoon in een map stoppen en aan een klant laten zien als hij je vraagt of....

Comment

• moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5946

Nee sjors, deze plaatjes eet je op en schijt je uit op het toilet van je toekomstige opdrachtgever.....Wat denk je zelf!!!!

Niveau mag best wat omhoog hier, verzoek aan sjors: reageer nadat je hebt nagedacht, of reageer niet!
                        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Watt Xtra
                          • Oct 2004
                          • 1119

inderdaad, wat ben ik blij dat ik zogoed als gestopt ben met het drive-in werk. Wat ik hier lees van sommige forumleden.....ik wordt daar heel erg treurig van, zowel de reacties als het niveau dat soms gehaald wordt, hiervoor moet echt gegraven worden.. zover zij gezonken zijn.

Maar om een aantal tips, leuke vernieuwde shows op te gaan noemen? Leuk laten we de concurrentie helpen, aan de andere kant, zo weet je ook wat de ander heeft en moet jij dus zien hierop weer iets nieuws te bedenken. Ik heb ook in het licht forum een topic geopend over wat kun je doen met een bandje wanneer er weinig stroom voorhanden is maar wel de ruimte om creatief met licht te zijn. Hierop komen enkele reacties waarmee je weer iets nieuws probeert te ontwerpen. En ja dan komen er wel eens hele mooie dingen uit voort. Maar het gaat miss een beetje off topic, alhoewel je met een creatieve show wel de aandacht trekt en dus ook klanten kunt werven. Er zal immers over gesproken worden. Netwerken heet het ook wel wat je zult moeten doen.
                          oja tim.... jammer!
                          JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• dj full effect
                            • May 2006
                            • 35

even over leeftijd, de topic start en ik zijn beide meerder jarig ;-) maar dat doet er niet helemaal toe (mits je alles op een legale manier doet, iets waar vele minder jarige mensen niet helemaal rekening mee houden...)
                            full effect, just party!

Comment

• Dj-Sjors

Originally posted by dj full effect
                              even over leeftijd, de topic start en ik zijn beide meerder jarig ;-) maar dat doet er niet helemaal toe (mits je alles op een legale manier doet, iets waar vele minder jarige mensen niet helemaal rekening mee houden...)
                              Denk je nou echt dat als iemand net een drive in show begint en net 1 of 2 jaar aan het draaien is dat hij een legaal dj programma Bpm Studio of wat dan ook heeft. Met legale mp3's en allemaal orginele cd's!

Toen jullie begonnen hadden jullie toen ook direct het beste van het beste! En alles legaal!

Nee! Je moet ergens beginnen!!

En ik snap ook niet waarom wij nou weer marktverziekers zijn, ik denk echt niet dat ze voor een klein verjaardagsfeestje van amper 50 man. Een grote drive in huren. En de kleinere drive in show's worden toch niet gevraagd voor de grote tentfeesten!

Comment

• moderator
                                Moderator
                                • Apr 2001
                                • 5946

Beste Allemaal,

Het onderwerp is hier: hoe promoot je jouw product.

Prijsniveau staat niet ter discussie, dat bepaalt iedereen geheel en alleen zelfstandig.
                                Voor discussie hierover, zie zoekfunctie " marktverziekers"

Aantal reacties verwijderd. Wij verwachten van deelnemers een bepaald basisniveau, mocht dat niet aanwezig zijn, dan worden deelnemers daar attent op gemaakt.
                                Je neemt deel aan een moderated forum.
                                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...