Numark IDJ2 voor serieus gebruik

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tristan
    • Oct 2004
    • 121

Maar goed de D2 lijkt me dan wel erg interesant. Dus het is echt meer een controler icm je usb hardeschijf bevoorbeeld?
    Of zit ik en nu langs?
    tja....Lekker simpel, Lekker degelijk ofwel gewoon zoals het hoort

Comment

• mac tecson
      • Feb 2006
      • 348

Ja, zoiets.
      het is gewoon een soort computer waar je een harde schijf op aansluit. Je moet die nog wel op een mixer aansluiten. het is dus niet iets zoals de IDJ2 waar alles in 1 zit.
      het nadeel van dit apparaat vind ik dat je geen cd kunt laden, omdat je alleen via een usb hd tracks kun inladen. De eerder door mij genoemde HDCD1 kan dat wel. In dat ding zit een harde schijf die je kunt volzetten met muziek door cd's in de speler te rippen of met de pc via usb.
      Je kunt dus altijd een nog een cd spelen. (voorbeeld: je hebt een feest van iemand die 50 wordt en de familie heeft zoals altijd een lied gemaakt; ze hebben de muziek op een cd gebrand. Als je die niet kunt spelen sta je daar mooi te kijken.)

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by mac tecson
        Je kunt dus altijd een nog een cd spelen. (voorbeeld: je hebt een feest van iemand die 50 wordt en de familie heeft zoals altijd een lied gemaakt; ze hebben de muziek op een cd gebrand. Als je die niet kunt spelen sta je daar mooi te kijken.)
        Koop je voor 30 euri een dvd-spelertje bij MediaMarkt, tevens MP3-speler.
        Kun je altijd uit de voeten..

Comment

• mac tecson
          • Feb 2006
          • 348

dat is ook wel weer waar.

Comment

• pilot
            • Nov 2003
            • 267

Nog even en ze hebben op de bruiloftjes niet eens een dj meer nodig dan hoeven we niks meer te sjouwen en zijn we zo klaar.ahum.
            Nee ieder voor zich moet weten wat hij leuk vind maar op een gegeven moment gaat de charme van het draaien er wel een beetje af voor mij.Ben ook een tijdje met een laptop en bpm op pad gegaan naast de cd's maar ben er mee gestopt omdat ik het niet leuk vond.Ben een ouwe lul ik weet het maar het leuks vond ik het toch met singles en een paar snelstarters,heb nu na een aantal jaren een dubbele cd- speler gebruikt te hebben de 800's van pioneer gekocht om het gevoel weer wat terug te krijgen.
            Maar als jij met zo'n setje de zaak goed aan de gang krijgt maakt het niet uit hoe het er uit ziet,het gaat om het feestje bouwen dat is het belangrijkste.
            master-qsc en de rest

Comment

• amigo
              • May 2004
              • 64

NUMARK D2 Director

Is er al een prijs bekend voor de NUMARK D2 Director.
              Wanneer is hij leverbaar?

Comment

Working...