één Mengpaneel?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Misschien was het omdat ik een rechtstreekse DJM kopie verwachtte, maar ik vond het helemaal niks.
    Toch blij dat jij daar geen last van hebt.
    We're ready to party, are you?

Comment

• Baszza91
      • Oct 2005
      • 476

Originally posted by DJ.T
      Misschien was het omdat ik een rechtstreekse DJM kopie verwachtte, maar ik vond het helemaal niks.
      Toch blij dat jij daar geen last van hebt.
      Dank je, ik ben oowk blij dat hij het nog steeds doet . Ik heb namelijk niet die garantie kaart ingevuld (die was kwijt).

Greetzz en cheerss
      Ps: back on topic
      I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Dj-Sjors

Weetj iemand anders n0gh goeie modellen ?

Comment

• Dj-Sjors

€199,- voor Dx1000 is een goede prijs of niet ?

Comment

• Dr. Edie
            • May 2003
            • 671

Originally posted by Dj-Sjors
            Weetj iemand anders n0gh goeie modellen ?
            Je ken voor dat bedrag niet het beste verwachten, máár voor 200 Euro kan je ook de Gemini UMX SE pakken, een enorm lekkere mixer voor dit geld (als je hem nog vind..) echter geen 5 kanaals (wel 2 omschakelbaar..). Anders zou ikzelf de JB Systems nemen.

Oja, en ga eens bij winkels langs om te testen.. Via wat plaatjes in een webshop is het nogal lastig om tot een conclusie te komen, nietwaar? Bovendien prijst iedereen de mixer die hijzelf in bezit heeft veelal flink omhoog.
            Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• DJ.T
              • Nov 2002
              • 1502

€199,- voor Dx1000 is een goede prijs of niet ?
              Het ligt er maar net aan uit welke serie deze mixer is.
              Is hij uit een van de eerdere series, dan is het spotgoedkoop.
              Als hij echter uit de latere series is, dan kun je er misschien nog wel een paar euro afbabbelen.
              Ik heb ze al weg zien gaan voor 150 en lager.

Comment

• FINCH
                • Nov 2000
                • 34

Ik mis nog de Numark CM200, gevonden voor 230,- incl. Voor enkele tientjes meer heb je een leuke effectunit voor de microfoon erbij.

Of zijn er mensen die hier niet over te spreken zijn?

Succes i.i.g.
                met de aanschaf!
                Groeten Wouter

Comment

• DJ.T
                  • Nov 2002
                  • 1502

De Numark die je noemt heeft hetzelfde ''probleem'' als de VMX-1000 van Behringer... de potjes NAAST de faders.
                  Het scheelt zo wel een stuke ruimte in je rack, maar ik vind het zelf helemaal niks.

Comment

• Dj-Sjors

Ik had nog een vraag wat is het verschil tussen de Jb Systems Beat 6 en de Jb Systems Beat 6 MKII ik kan alleen op google plaatjes van de MKII vinden maarj geen prijs heeft iemand die en welke is beter ?

Gegroet,

Dj-Sjors

Comment

• DJ_matthias
                      • Jun 2005
                      • 620

Ik had nog een vraag wat is het verschil tussen de Jb Systems Beat 6 en de Jb Systems Beat 6 MKII ik kan alleen op google plaatjes van de MKII vinden maarj geen prijs heeft iemand die en welke is beter ?

Gegroet,

Dj-Sjors
                      de enigste verschillen die ik heb kunnen ontdekken tussen de eerste versie en de MKII versies is een ander design.
                      de lijnen zijn wat strakker geworden enzo... of er intern iets veranderd is weet ik niet.
                      verschil eerste versie - MKII

EDIT: heb net ff gekeken en bij de MX4MKII is er nu een crossfaderstart compatibel functie.
                      misschien is dit ook veranderd bij de beat6, dat de eerste dit ook niet had en de MKII nu wel. maar daar weet ik het fijne niet van.
                      greetzzzz
                      Last edited by DJ_matthias; 09-04-06, 13:23.
                      we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                      Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• Dj-Sjors

sry ik had nix gevonden van de oude Beat 6 maarj wl de prijs enz. van de MKII

Comment

• HR Soundproductions
                          • Oct 2005
                          • 649

Wat is het beste mengpaneel? Ik kan je er geen antwoord op geven. Het hangt ook af wat je er mee gaat doen.
                          Even over de Behringer DX1000; ik heb er eentje en gebruik hem al jaren met plezier en heb er tot nu toe absoluut geen problemen mee gehad. Het feit dat je deze nog steeds vaak bij drive in shows tegenkomt zegt eigelijk al genoeg.
                          Advies; kijk goed rond en zoek een mengpaneel die het beste bij jou past.Er is ook zat materiaal 2e hands te vinden dat vaak nog jaren mee kan. Grootste nadeel is dat je met brokken komt te zitten je er ook zelf voor op moet draaien.

Comment

• aymeric
                            • Apr 2006
                            • 24

een inkel mengpaneel mischien dat is goeie kwaliteit en tegenwoordig niet zoduur meer
                            --vergulde contacten enz--

Comment

• Dj-Sjors

Ik heb inmiddels wat meer geld (ongeveer € 300,-), en ben weer eens aan het zoeken gegaan is de Reloop Rmx-50 wat ? Leek me wel een mooie mixer.

Comment

• mac tecson
                                • Feb 2006
                                • 348

ja is een goede mixer.
                                De nieuwe serie rmx'en is een stuk beter dan de oudere generatie

Comment

Working...