Gratis DJ Sofware

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ikkenatuurlijk

Gratis DJ Sofware

Hallo,

Ik weet dat hier al súúper veel topics over zijn, ook al kan ik ze zo gauw (via de zoekfunctie) niet vinden.

Ik heb ook al op www.dj-software.pagina.nl gekeken, maar daar staan net weer software's die net niet voldoende doen aan mijn eisen.

Dus daarom vraag ik het hier zo even, omdat jullie me dan even kunnen helpen:

Ik ben opzoek naar een gratis dj software met graag volgende functies: 2 players (dus twee gangen ), aantal effecten zoals: pitch, brake, loop, playlist enz. Ook is het wel handig als er een klokje op staat , haha maar niet noodzakelijk.

Deze software moet op een Windows 98 kunnen werken . Weet jij iets stuur dan even een download link aub. Of kan iemand mij een crackle sturen van BPM, Virtual DJ ofzo (wat natuurlijk dan wel werkt op Windows 98).

Ik hoop dat ik het in het goede forum heb geplaatst, anders verplaats hem aub.

Laterzzz
    By the way: 13 jaar.
    Last edited by Guest; 02-03-06, 14:45.
  • mac tecson
    • Feb 2006
    • 348

Het is natuurlijk niet netjes om hier om cracks van programma's te vragen.

De meeste gratis dingen zijn trail versies van programma's. Die trails hebben vaak beperkte mogelijkheden, zijn maar een aantal dagen geldig of stoppen er na 30 minuten mee en dan moet je ze weer op stappen.

Dingen die echt gratis zijn en aan jouw wensen voldoen en dan ook nog een beetje stabiel draaien zijn er volgens mij niet

Comment

• Ikkenatuurlijk

Het is opgelost.
      Bedankt, mag een slotje op!

Laterzzz

Comment

• Baszza91
        • Oct 2005
        • 476

Originally posted by Ikkenatuurlijk
        Het is opgelost.
        Bedankt, mag een slotje op!

Laterzzz
        Zou jij dan willen zeggen welke oplossing die mag zijn. Dat is handiger voor de volgende die de zelfde vraag heeft als jouw.

Greetzz en cheerss
        I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• disckiller
          • Feb 2006
          • 136

[FONT=Verdana]Laat me raden, hij heeft een crack weten te vinden

Voor de rest moet ik melden dat dit topic mijn interesse gewekt heeft en ik de demo van virtual dj gedownload heb.
          Niet om te gaan gebruiken maar om gewoon eventjes mee te spelen en te ontdekken waarin die software in staat is.[/FONT]

Comment

• mac tecson
            • Feb 2006
            • 348

Dat Virtual Dj is best leuk spul, maar niet te vergelijken met Ableton of Traktor

Comment

• disckiller
              • Feb 2006
              • 136

Leuk spul maar ik hou het wel bij de oude vertrouwde draaitafels, maar om even mee te spelen is het wel leuk.
              Voor de rest vind ik die Traktor software te veel mogelijkheden hebben (door de bomen het bos niet meer zien).
              Maar ja ik geef nu een maal voorkeur aan dingen waar met me handen aan kan zitten, maar als je gewend ben om dit met een muis te doen dan zal het wel beter werken.

Comment

• mac tecson
                • Feb 2006
                • 348

Traktor is even wennen, maar na een tijdje kun je er wel mee over weg. Veel dj's die met Final Scratch draaien gebruiken Traktor. Ze hebben dan vaak een midicontroller om effecten en loops aan te sturen. Dus gewoon de dingen die je gebruikt onder een knop en de rest niet

Comment

• Ikkenatuurlijk

Idd, een crackje.. SSSSSST! Van AtomixMP3

Comment

• disckiller
                    • Feb 2006
                    • 136

[FONT=Verdana]Ik vind het niet erg hoor, mijn maakt het niets uit.
                    Als het nu gaat om een pro vind ik het een ander verhaal, maar van een jongen van 13 die een beetje loopt te hobbyen kan ik het wel begrijpen.
                    En wie heeft er nu nooit eens iets illegaals van internet gehaald, het zij een mp3tje of een crack[/FONT]
                    .

Comment

• Baszza91
                      • Oct 2005
                      • 476

Idd, een crackje.. SSSSSST! Van AtomixMP3
                      Atomix ken ik. Heeft mijn pa legaal op zijn laptop staan

Greetzz en cheers
                      I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• jurjen_barel
                        • Jun 2003
                        • 3148

Ik ben opzoek naar een gratis dj software met graag volgende functies: 2 players (dus twee gangen ), aantal effecten zoals: pitch, brake, loop, playlist enz. Ook is het wel handig als er een klokje op staat , haha maar niet noodzakelijk.
                        Toen ik mijn eerste auto wilde kopen, ben ik even langs de Mercedes verkoper gegaan. Toen ik de vraag stelde of ze een van hun topmodellen met alle extra's gratis aan mij wilden geven, kreeg ik een heel raar gezicht terug.

Het is nu eenmaal niet zo dat je bij gratis software alle mogelijke opties kan verwachten. Het speelt en daarmee is alles gezegd. Wil je een goed geavanceerd softwarepakket, dan zul je daarvoor moeten betalen. Dat is niet voor niets, want daar hebben een aantal mensen een hele tijd op zitten programmeren. Sterker nog: dat is hun kostwinning!

Dat er nou een paar mensen het laatste computerspel cracken... Nog tot daar aan toe, maar de afzetmarkt voor DJ software is een stuk minder groot.

Houd dit aub in je achterhoofd.

Comment

• beyma
                          • Oct 2002
                          • 1614

maar de afzetmarkt voor DJ software is een stuk minder groot.
                          Ja, maar daar hebben ze de prijs ook op aangepast, met gemiddeld 500 euro voor een programma kan je de vergelijking met spelletjes wel achterwege laten....
                          BPM studio met USB kastje kost 1840 euro = dik 4000 echte guldens

(daar kon je drie jaar geleden nog een leuke set met 2x SL1200 en mixer voor kopen,hou dat maar in je achterhoofd ;-))
                          Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Upgrading your system
                            • May 2003
                            • 1684

Bis, Bis!!

je hebt helemaal gelijk..

maar juist vanwegen het beperkte aanbod en de kleine afzetmarkt is de prijs zo hoog.

maar het blijft een persoonlijke overweging of je kiest voor digitaal of analoog je plaatjes draaien. geef mij ook maar een paar cdj 1000's
                            daar kan ik tenminste aan constateren wat er kapot is en gelijk ff een andere voor in de plaats zetten als dat nodig blijkt
                            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• jurjen_barel
                              • Jun 2003
                              • 3148

Ja, ik ben ook meer van de cd-spelers. Tenminste geen factor Windows!

Daarnaast mis ik bijv. bij PC DJ een Pioneer-achtige cue-functie en de Masterpitch. BPM Studio nog nooit bekeken. Ik ben sowieso van mening dat het veel netter staat als je met een aantal kisten originele cd's aan komt zetten. Als het net dat ene verzoekplaatje is, die ik zo snel niet op cd kan terugvinden, kan ik dat ook wel met Winamp af. Als ik met de betaalde software + controller niet goed kan cueen en het pitchen ook niet 100% gaat, dan hoef ik er al geen geld meer voor uit te geven...

Comment

Working...