Hallo,
Ik weet dat hier al súúper veel topics over zijn, ook al kan ik ze zo gauw (via de zoekfunctie) niet vinden.
Ik heb ook al op www.dj-software.pagina.nl gekeken, maar daar staan net weer software's die net niet voldoende doen aan mijn eisen.
Dus daarom vraag ik het hier zo even, omdat jullie me dan even kunnen helpen:
Ik ben opzoek naar een gratis dj software met graag volgende functies: 2 players (dus twee gangen
), aantal effecten zoals: pitch, brake, loop, playlist enz. Ook is het wel handig als er een klokje op staat
, haha maar niet noodzakelijk.
Deze software moet op een Windows 98 kunnen werken
. Weet jij iets stuur dan even een download link aub. Of kan iemand mij een crackle sturen van BPM, Virtual DJ ofzo (wat natuurlijk dan wel werkt op Windows 98).
Ik hoop dat ik het in het goede forum heb geplaatst, anders verplaats hem aub.
Laterzzz
By the way: 13 jaar.
Ik weet dat hier al súúper veel topics over zijn, ook al kan ik ze zo gauw (via de zoekfunctie) niet vinden.
Ik heb ook al op www.dj-software.pagina.nl gekeken, maar daar staan net weer software's die net niet voldoende doen aan mijn eisen.
Dus daarom vraag ik het hier zo even, omdat jullie me dan even kunnen helpen:
Ik ben opzoek naar een gratis dj software met graag volgende functies: 2 players (dus twee gangen
), aantal effecten zoals: pitch, brake, loop, playlist enz. Ook is het wel handig als er een klokje op staat
, haha maar niet noodzakelijk.Deze software moet op een Windows 98 kunnen werken
. Weet jij iets stuur dan even een download link aub. Of kan iemand mij een crackle sturen van BPM, Virtual DJ ofzo (wat natuurlijk dan wel werkt op Windows 98).Ik hoop dat ik het in het goede forum heb geplaatst, anders verplaats hem aub.
Laterzzz
By the way: 13 jaar.

Comment