Wat is voor jullie een goed systeem voor hardcore en hardstyle muziek in een zaal van 20X15 ???
Het probleem is dat ik bij hardcore niet het rendement uit mijn huidige installatie krijg !
MEt de rest van de House heb ik geen problemen dus het gaat alleen om de HARDCORE !
Ook de bestaande PA in de zaal klinkt Klote met deze HARDCORE !!!!!
Normale house en top40 klinkt gewoon goed maar altijd als er hardcore wordt gedraait klinkt het nergens naar !
Nu weet ik dat de kwaliteit van de harcore muziek erg slecht is qua opname !
Veel overmodulatie en zo goed als geen laag !
Sommige platen klinken redelijk maar 80/90% is gewoon bagger !
Veel mid/hoog en midbas maar TE weinig laag !
nu kan ik wel met EQ alles oppeppen maar dat vindt ik tot op bepaalde hoogte en niet verder !
Iemand ervaringen met dit ?
ik gebruik zelf als set 3X MD218 met 2X MD64top per kant van Master of 3X MD215 en 2X MD111H van Master.
Met de MD218 kasten klinkt het helemaal niet ( subs zijn te traag ) met gewone disco nooit problemen bij deze set gebruik ik de dpu3k6 versterkers
Met de MD215 kasten klinkt beter ( in iedergeval strakker en direkter )
Met deze set gebruik ik de DPU2K5 versterkers.
Met beide sets heb ik goede ervaringen Alleen met Hardcore krijg ik toch mijn vraagtekens.
Het probleem is dat ik bij hardcore niet het rendement uit mijn huidige installatie krijg !
MEt de rest van de House heb ik geen problemen dus het gaat alleen om de HARDCORE !
Ook de bestaande PA in de zaal klinkt Klote met deze HARDCORE !!!!!
Normale house en top40 klinkt gewoon goed maar altijd als er hardcore wordt gedraait klinkt het nergens naar !
Nu weet ik dat de kwaliteit van de harcore muziek erg slecht is qua opname !
Veel overmodulatie en zo goed als geen laag !
Sommige platen klinken redelijk maar 80/90% is gewoon bagger !
Veel mid/hoog en midbas maar TE weinig laag !
nu kan ik wel met EQ alles oppeppen maar dat vindt ik tot op bepaalde hoogte en niet verder !
Iemand ervaringen met dit ?
ik gebruik zelf als set 3X MD218 met 2X MD64top per kant van Master of 3X MD215 en 2X MD111H van Master.
Met de MD218 kasten klinkt het helemaal niet ( subs zijn te traag ) met gewone disco nooit problemen bij deze set gebruik ik de dpu3k6 versterkers
Met de MD215 kasten klinkt beter ( in iedergeval strakker en direkter )
Met deze set gebruik ik de DPU2K5 versterkers.
Met beide sets heb ik goede ervaringen Alleen met Hardcore krijg ik toch mijn vraagtekens.
Comment