door draaien

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Extra uur prijs: 150 euro ex de BTW
    Met de kanttekening dat ik een extra uur alleen maar doe als ik er heil in zie. en de locatie is het ermee eens.
    Kortom; sta ik met 20 stomdronken mensen die het laatste half uur niets hebben besteld aan de bar...dan zal het er niet snel van komen.

Ik werk in mijn sets naar een hoogtepunt, dat ligt niet op het eind van de avond, maar ongeveer anderhalf uur daarvoor, ervaring leert dat ik dan de boel compleet aan het feesten heb, laatste uurtje is voortborduren op dat feest. en eerlijk gezegd...meestal is het dan ook wel mooi geweest.

Mijn specialiteit als dj is de classics party en bruiloften, de meeste feesten worden gegeven in een zaaltje met bar uitkoop, als het feest langer doorgaat moet de bar dus ook langer open blijven, etc, etc....

reagerend op dj.t:
    Mensen willen iets extra's...ze willen dat ik 's nachts langer doorwerk, nachturen zijn doorgaans duurder dan daguren, niet?
    Lijkt mij een gezond economisch principe dat je de marktwerking laat terugzien in de prijs.
    Last edited by ralph; 04-04-06, 09:57.

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

Daarom haalde ik ook het hobby-gedeelte aan.
      Als ik iets doe voor mijn eigen plezier, hoef ik daar niet per se flink op te vangen. Het principe nacht- en daguren gaat bij mij dan ook eigenlijk niet op.
      Als je rond moet komen van het draaien is jouw verhaal natuurlijk absoluut van toepassing!
      We're ready to party, are you?

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Wij geven bij drive-in werk al in de offerte aan wat een half uur verlenging gaat kosten, dit is duidelijk voor beide partijen en je hoeft alleen te overleggen of er nog doorgegaan moet gaan worden, de kosten zijn dan al duidelijk en zwart op wit

bespaart een hoop ellende op zijn tijd.

overigens rekenen wij 125% van de uurprijs ex btw dit alleen het eerste uur, daarna loopt het lekker op.
        ik ben van mening dat je je best 1 of 2 uur kan vergissen in je feesttijden, maar in het drive-in werk wordt het wel een beetje appart als een feest 4 uur uitloopt.
        dan adden ze dat van ter voren maar moeten bedenken. geen probleem, maar het kost wel een aardig centje
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

Working...