Denon DN-D4000 passé ??? (Nu DN-D4500)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VERVALLEN

Denon DN-D4000 passé ??? (Nu DN-D4500)

Beste mensen,

Zoals de meesten van dit forum al weten draaien wij al jaren met de Numark CDN-24. Aangezien deze (zelfs na volledig nazicht bij de dealer en onderhoud) nog steeks af en toe zijn gebreken laat zien kijken wij uit naar een nieuwe dubbele cd-speler. Deze moet een degelijk en voor jaren betrouwbaar apparaat zijn. Het is niet voor verhuur maar voor drive-in gebruik.
    Nu hoorde ik veel praten van de dn-d4000. Maar als ik ga kijken naar www.denondj.com dan kom ik de 4000 zelfs niet meer tegen. Uiteraard is deze bij dealers van stock nog leverbaar. Maar dan twijfel of ik nu toch de 4000 zou nemen, of de 4500.
    Iemand ervaringen met de gloednieuwe verbeterde versie van de 4000 nl de 4500?

Of iemand anders een voorstel voor een degelijke dubbele cd speler voor drive in?

De Numark die wij hebben is zeker 6 jaar oud, en leest sommige cd's niet meer, ... Maar op 6 jarige leeftijd denk ik dat ik niet mag klagen over dit toestel he, of wel? Numark is een degelijk merk waar we echt zonder enig probleem 6j plezier van gehad hebben. Was in de tijd ook geen goedkope speler (600-650€)
    Ik denk dat die denon aan 800- 900€ zou komen?
    Of nog duurder?

Graag reacties!

Dank u.
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Ik draai nu 2 jaar met de dn4000 en ik vind het een super ding. Echt degelijk en is voor jaren te vertrouwen zoals het er nu naar uitziet.
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• VERVALLEN

Is dus intussen de dn-d4000 eigenlijk al passé en vervangen door de dn-d4500?
      Alle info & specificaties te vinden op http://www.denondj.com/prodview_item.asp?pid=55&cid=1

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

Uiterlijk is iets anders en je kan deze ook gebruiken als controller voor een MP3 prog.

Voor de rest niet veel boeiende veranderingen.

Wat is de prijs van dit beestje?
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• padoog
          • Oct 2005
          • 68

Kijk een voor een Pioneer CMX-5000, vindt ik persoonlijk een hele leuke speler, die in de prijsklasse vasn een Denon zit, en meerdere functies heeft( op MP3 na ).

Comment

• Victor
            • Aug 2000
            • 54

De CMX-5000 is al een tijd niet meer leverbaar en kan niets meer dan de D4500 (behalve de nogal mislukte automix-functie).

De D4500 is niet te gebruiken als controller voor MP3-programma's (tenzij je Serato aanschaft, maar da's niet specifiek voor de D4500). Het ding speelt wel MP3-cd's af inclusief looping etc.
            Groeten,
            Victor Noordland

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door Drive inn tnt

Wat is de prijs van dit beestje?

940€ in België zag ik op 't net.

Comment

• Drive inn tnt
                • Sep 2003
                • 1082

Oke, ik zou lekker voor de dn-d4000 gaan. IK heb er goeie ervaringen mee. Wat wel een punt is denk ik, bij de 4500 is de MP3 functie verbeterd. Heb een paar keer gehad dat een MP3 cd niet werkte bij de 4000 en dat hij een beetje vastliep.
                Vette boksuh meneer

Comment

• VERVALLEN

Oke, ik zou lekker voor de dn-d4000 gaan. IK heb er goeie ervaringen mee. Wat wel een punt is denk ik, bij de 4500 is de MP3 functie verbeterd. Heb een paar keer gehad dat een MP3 cd niet werkte bij de 4000 en dat hij een beetje vastliep.
                  Maar op de site van denon spreken ze zelfs niet meer van de 4000, aangezien de 4500 de vervanger is van de 4000.
                  Kunnen we dan niet beter de 4500 nemen omdat hij "verbeterd" is?
                  Of is hij ook "verduurderd"

Comment

• Drive inn tnt
                    • Sep 2003
                    • 1082

Dat zegt niet zoveel, de site van denon is pas geupdate. Maar als je veel MP3 cd's afspeeld kan je beter voor de 4500 gaan. En als de 4500 binnen je budget valt...
                    Vette boksuh meneer

Comment

• VERVALLEN

Is de 4000 dan véél goedkoper misschien?
                      Budjet ... als ge ziet dat een drive in van een 14 jarige al een denon 4000 kan bevatten, dan moet ik maar extra budjet voorzien voor kwalitatieve produktkeuze he.

Comment

• Drive inn tnt
                        • Sep 2003
                        • 1082

De dn-d4000 kost nu ongeveer €700 euro.
                        Vette boksuh meneer

Comment

• VERVALLEN

De dn-d4000 kost nu ongeveer €700 euro.
                          Amaai das eigenlijk totaal niet duur meer he!
                          Ale ja, wel duur voor ne cd speler, maar voor 't merk zijn gekende kwaliteit ...

Prijs van een EAW speaker moet ge ook niet gaan vergelijken met een goedkoop ruig klinkende kast van JB of DAP of skytech, ...

Comment

• djlaakie
                            • Sep 2004
                            • 130

citaat:Geplaatst door LJ-Martin

Maar op de site van denon spreken ze zelfs niet meer van de 4000, aangezien de 4500 de vervanger is van de 4000.
                            Kunnen we dan niet beter de 4500 nemen omdat hij "verbeterd" is?
                            Of is hij ook "verduurderd"
                            De DN-4000 zit idd rond de €700,- de DN-4500 zit echter rond de €775,- schilt ongeveer €75,- euro. Hij is dus niet veel duurder.

Comment

• Drive inn tnt
                              • Sep 2003
                              • 1082

citaat:Geplaatst door djlaakie
                              De DN-4000 zit idd rond de €700,- de DN-4500 zit echter rond de €775,- schilt ongeveer €75,- euro. Hij is dus niet veel duurder.
                              Niet helemaal: http://www.verkoop.licht-geluid.nl/P...uctid=FL039994

Ben benieuwd waar jij hem voor €775,- haalt.
                              De prijs stond ook al hierboven ergens vermeld.
                              Dan ga ik ook even kijken
                              Vette boksuh meneer

Comment

Working...