Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
sorry voor de late reactie
maar ik gebruik de Eliminator set en dan met de kw baskasten die zijn dubbel 18 inch er zit vind ik zelf dan een fantastisch geluid in,en ik ben niet de enigste krijg tot nu toe alleen maar complimenten over het geluid en het meubel natuurlijk,er zit inderdaad plexieglas voor en het staat prachtig....
ik heb even je fotoboek bekeken, en zie daar 2 Technics SL's en 5 cdj100's in zitten, ik dacht dat ik het al ruim had met m'n 4 cd spelers, maar wat doe je in ***snaam met 5 stuks?
Verder, de afwerking van de SL's mag naar mijn inziens een stuk beter, je ziet nu de constructie waar ze in hangen er duidelijk, en ik kan mij van een ander Veronica meubel herinneren, dat deze wel in de flightcase verwerkt waren. Dat was een Veronica Road Show, uit de tijd dat ik nog in de brugklas zat, dat zal nu een jaar of 6 geleden zijn. Misschien dat Paul (Deurklink op dit forum) zich die show ook nog wel herinnert. Die road show had een stuk truss met monitoren boven de booth, en een rechte booth, dus geen mouse-meubel. Heb geen foto's van dat meubel.
Ik vind je meubel zeker wel wat hebben, maar of het nou echt handig is? Ik betwijfel het. Neemt niet weg dat het er echt leuk uitziet!
hi dj mark
het is echt een heel handig meubel want je kan hem zo groot maken als u maar wil,en dat van die 5 cd spelers tja wat zal ik zeggen ik had er gewoon 5 stuks en er was plaats voor dus vandaar....
ik heb zelf fotos van van Inkel en van van Diepen uit de begin jaren 90 en zo waren die draaitafels er in verwerkt,dus in princiepe is hij al weer redelijk orgineel op de kleur en de grote na...want normaal zijn ze en iets kleiner en ze zijn wit!
Comment