Veronica meubel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Auke W
    • Oct 2005
    • 17

o.k dan hij is binnen en de orginele plaatjes van Mouse zitten er op,het was namelijk een goede kennis van Mouse,ik moet hem hier en daar wel weer aanpassen want ik wil er graag weer draaitafels in hebben in die zijn er uit gehaald,
    hij is kanarie geel gespoten maar dat heeft wel wat..
    dat was het voor eerst

Comment

• Joost van Ens
      • Jan 2001
      • 628

meubel van ron dus, geen slechte keus, maak je de originele draaitafel ophanning er weer in? of wordt het anders?

succes er mee.

Comment

• Mark-LED
        • May 2004
        • 822

Foto's:

Comment

• Vervallen

wauw das wel een mooi meubel zo

Comment

• Joost van Ens
            • Jan 2001
            • 628

goed gegokt, ron staat er zelf bij op

Comment

• Auke W
              • Oct 2005
              • 17

ja dat klopt,ik geb hem bij Ron vandaan en ik ben inderdaad weer bezig met de orginele ophang hij had er nog maar 1 ophanging bij dus moet ik er 1 bij laten maken,maar dat komt wel goed,ik ben er ook apetrots op!!

Comment

• Auke W
                • Oct 2005
                • 17

en uh Mark bedankt voor het plaatsen van de fotos..hartstikke tof

Comment

• Timothy
                  • Aug 2005
                  • 175

Heel mooi meubel! Maar zou het niet steeds voor de eerste de beste drive-in show willen verzeulen. :-)
                  In het merendeel van de zalen bij ons, zou de gehele dansvloer volzet zijn door de installatie! :-)
                  Wel een heel mooi meubel om op festivals en grote fuiven mee uit te pakken!!

Comment

• Joost van Ens
                    • Jan 2001
                    • 628

Je hoeft natuurlijk niet altijd alle delen mee te nemen he. Dat is juist het mooie, het is te veranderen van grootte, zo neem ik zelf vaak maar 3 delen en soms 2 hoekjes mee. moet het groter 3 delen en 4 hoekjes, of4 delen enz. afhankelijk van wat je nodig hebt en de ruimte, bijna overal inzetbaar.

Comment

• Auke W
                      • Oct 2005
                      • 17

fotos van het meubel zijn te zien op wenmdrivein.nl
                      veel kijk plezier..
                      gr Auke

Comment

• foxy music
                        • Oct 2004
                        • 23

Ik vind 'm prachtig.misschien niet de kleur,wel de hele opbouw van het meubel,vroeger(eind 70's) bij ons op de camping stond wel eens de toppop disco show,met volgens mij krijn torringa ,meubel leek hier veel op.
                        Super retro..
                        patrick

Comment

• Companion
                          • Dec 2005
                          • 86

Auke, je hebt mazzel gehad met dit meubel. Schitterend om zo'n stukje nostalgie toch nog levend te hebben en te houden.

Zelf ooit ook nog eens bezig geweest met de aankoop van zo'n orginele discobar, maar de vraagprijs was mij echt te hoog.

Om die reden heb ik dus zelf iets ontworpen en dat laten maken op een CNC frees/zaagtafel bij mijn flightcase-producent.

Foto op volgende link: http://www.galaxy-disco.nl/images/mo...vrijstaand.gif

Er zijn dus nog twee blokken, zoals die met de naam er op, allen dan zonder naam. Middelste twee zijn flightcase met schuinaflopend bovendeel, waarbij in de ene het geluid is verwerkt (mengpaneel, dubbele CD-speler, monitorversterker) en de sturing voor de basisverlichting (zuiltjes) In de andere flightcase zit de lichtsturing en schakelpaneel voor losse effecten.

Meer foto's op de site http://www.galaxy-disco.nl
                          Last edited by Companion; 30-12-05, 23:01.
                          Op naar de volgende beurs....

Comment

• Upgrading your system
                            • May 2003
                            • 1684

Zeker een mooi meubel, maar vindt de indeling heel krom, als je bij je draaitafel en je mixer wil dan moet je armen hebben van 4 meter.. ziet er overigens wel prachtig uit.
                            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Auke W
                              • Oct 2005
                              • 17

de Galaxy disco ziet er ook mooi uit niks mis mee dacht ik..jji werkt ook met een EV set heb ik gelezen dat is mooi spul en klinkt als een dijk(ps mening)
                              en het meubel van mij hoef je echt geen armen van 4 mtr..
                              het voordeel van dit meubel is dat je het in kan delen zoals je zelf wilt..
                              je kan hem zo groot maken als je zelf wilt etc..etc..

Comment

• Companion
                                • Dec 2005
                                • 86

Auke welke set gebruik jij dan van EV ?

Zijn de frontjes die nu oplichten voorzien van een geel doorschijnend plexiglas ? Zal wel erg fraai staan als het een beete donker is.

Met mijn set heb ik ook de mogelijkheid om zowel klein als groot te kunnen werken. Ik benoem dat als een modulair op te bouwen discobar.
                                Op naar de volgende beurs....

Comment

Working...