Heb net 2X VIBE 30 binnen gekregen van JB Systems. En moet zeggen dat de klank zeker niet slecht is voor het geld.
Heb ze beluisterd en de klank is goed. Heb er niet veel op aan te merken, buiten dat de driver wel wat ingedempt moet worden ( 3K en 8K ) maar dat is mijn smaak. Klank is vrij helder en heeft een goede weergave van de lage tonen.
Stond al versteld bij de VIBE 12 maar dit is toch ook wel de moeite waard om te gaan gebruiken ondanks dat er JB Systems op staat.
Iemand goede en/of slechte ervaringen met deze speakers.
Wil binnenkort de PS1000 van JB bestellen om de VIBE'S op te zetten nu de kast getest met een M2400 van Alto.
Heb ze beluisterd en de klank is goed. Heb er niet veel op aan te merken, buiten dat de driver wel wat ingedempt moet worden ( 3K en 8K ) maar dat is mijn smaak. Klank is vrij helder en heeft een goede weergave van de lage tonen.
Stond al versteld bij de VIBE 12 maar dit is toch ook wel de moeite waard om te gaan gebruiken ondanks dat er JB Systems op staat.
Iemand goede en/of slechte ervaringen met deze speakers.
Wil binnenkort de PS1000 van JB bestellen om de VIBE'S op te zetten nu de kast getest met een M2400 van Alto.





[
)]
probleem bij mijn kastjes was dat die op full range gebied niet zoveel bas produceerden en daarom deed ik het op bovenstaande manier. nu denk ik wel dat die vibe 30 op full range gebied al heel wat bas produceren, dus dan kan je ze gewoon full range laten meespelen en dan de subjes laag filteren. anders zonde van je dubbel 15" in je topkasten.
Comment