VIBE 30

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SPL audio
    • May 2005
    • 55

daar gaat het niet om, kennelijk is het bij jullie hobby bob gedoe en al zeker niet professioneel.
    Ik denk dat je beter een kleine set kunt kopen van een topmerk en dan goed werk leveren.
    Je kunt natuurlijk ook wat aanklooien maar daar heb je uiteindelijk niets aan en zul je nooit een grote jonegn worden in de audiobranche.

MVG SPL audio

Comment

• timmel
      • Sep 2004
      • 111

@ SPL

De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend van deze serie, beter zelfs dan die van bose!!! voor 350 euro heb je nog niet eens een bose-logotje. En als jij een grote jongen in de audiobranche bent, waarom heb je dan nog niet eens een website?
      niet genoten is altijd mis

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

citaat:Geplaatst door SPL audio

daar gaat het niet om, kennelijk is het bij jullie hobby bob gedoe en al zeker niet professioneel.Ik denk dat je beter een kleine set kunt kopen van een topmerk en dan goed werk leveren.
        Je kunt natuurlijk ook wat aanklooien maar daar heb je uiteindelijk niets aan en zul je nooit een grote jonegn worden in de audiobranche.

MVG SPL audio
        Niet iedereen wil ( kan )professioneel worden !
        Deze jongens willen een geluidssysteem dat voor hen betaalbaar is en toch nog leuk klinkt voor hun toepassingen !!!!!!!!!!!
        en misschien willen die jongens wel geen grote jongen worden in de audiobranch, daarvoor zijn er te weinig kansen en is niet voor iedereen weggelegt !!!
        Toen ik 25 jaar geleden begon was het zelfbouw fane, daarna peavey, dan EV en nu EAW
        Er zijn hier veel jongens die niet eens 25 jaar oud zijn, laat staan dat ze een budget hebben van min. 10.000 euro om een A systeem te kopen
        groeten
        sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• LuPuS
          • Dec 2002
          • 457

Sis ik kon het niet beter verwoorden!

SPL wanneer ga je nu eindelijk eens je snater houden?

Waar blijven die gegevens in dat profiel?

Moest ik nog geen systeem hebben, weinig budget hebben, dan zou ik onmiddelijk met deze reeks van Jb systems willen werken!
          ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• ronny
            • Dec 2002
            • 2138

citaat:Geplaatst door SPL audio

daar gaat het niet om, kennelijk is het bij jullie hobby bob gedoe en al zeker niet professioneel.
            Ik denk dat je beter een kleine set kunt kopen van een topmerk en dan goed werk leveren.

MVG SPL audio
            waarom heb jij dan pose pas gekocht? haha dit is echt lachen!

mvg
            ronny
            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Banned
              Banned
              • Dec 2003
              • 951

Als bose zo goed is waarom wordt het dan niet in elke grote discotheek gebruikt ......

Heb laastst 4 802 vervangen door 4 vibe 12 omdat er elke weekend die bose kapot werden gespeeld nu al een half jaar de vibe 12 erin en nog nooit ellende gehad.

Bose is en blijft leuk voor HIFI en heel mss bioscoop .....
              hoewel er in de bioscopen tegenwoordig weer veel JBL en klipsch hangt acheter de schermen.

Bose is niet geschikt voor disco of live muziek dat blijkt uit de praktijk Geen een concert wordt met bose gedaan zo ook geen een discotheek.

Bose heeft slechte service houdt de klant voor de gek

Zoals zijn waterdichte 802 ..... aan mehoela in de showroom van bose liggen ze onderwater te spelen maar als ze buiten in de regen staan gaan ze kapot en vervalt de garantie terwijl ze in de garantie waterdicht worden beschouwd ( Of moet ik zeggen vochtbestendig )

Zolang er gaten in een kast zitten is ie bij mij niet waterdicht en of bestendig.................

Heb jij voor mij Bose kastjes van 350 euro die dezelfde geluidsdruk kan produceren als de vibe 30 ??

Bose zal nooit in de prowereld komen van PA mss wel in de wereld van Hifi maar daar zijn nu ook veel nieuwe en betere merken in te vinden.

Comment

• ronny
                • Dec 2002
                • 2138

respect begint door te weten wanneer ge uwe mond moet houden. En niemand moet zijne mond tegen u houden omdat jij te pas en te onpas overal opduikt met je bose pas verhaal. Iedereen heeft er genoeg van. er zijn al genoeg zinloze reacties van u verwijderd. Moet ik daarom verdwijnen omdat ik mijn gedacht tegen u zeg? We hebben hier nog ooit zo een praatjesmaker gehad...

Als er nog mensen zijn die vinden dat ik weg moet gaan, gerust zeggen hoor. nu is het de moment[}]

wil jij het respect van het forum verdienen, dan begin maar eens met je profiel in te vullen, kom af met bewijzen waarom bose pas alles kan verslaan wat er nu op de markt bestaat. Kan je dat doen, ik zal de eerste zijn die zijn excuses aanbied dan!

mvg
                ronny
                niet zagen, gewoon doen!

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5946

Onderwerp opgeschoond, zullen we het maar netjes houden met zn allen...dank!
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Banned
                    Banned
                    • Dec 2003
                    • 951

tis ook niet dat ik geen pro ben heb ook merk systemen hoor ......

Heb ook systemen van Master ( o nee dat is geen pro .... maar honky tonk spul )

Wil wel eens een bose set zien die de nieuwe MD5 eruit speelt ( mss die melk pakjes ) ?????

Maar tegenwoordig maakt dat japan en china een heleboel produkten die op de pro markt mee kan gaan en zeker voor de A merken een concurrent wordt ........

Voor de losse verhuur is dit ideaal spul hoor. Een A merk set kan net zo goed kapot gaan als deze china spullen hoor .....

Een voordeel de reparatie kosten zijn een stuk voordeliger als van de A merken ......

Comment

• gnmixing
                      • Feb 2004
                      • 214

Dit zijn de eerste 'zwaardere' speakers die wij kochten, en voor mij 17-jarige (toen) was bijna 1000€ voor 2 speakers veel geld. Aangezien ik nog naar school ga heb ik dat geld niet meteen op zak.
                      Wij zijn zeer tevreden over deze speakers (als beginners) en ik denk niet dat het kopen van deze speakers ervoor zorgt dat wij 'onprofessioneel' zouden zijn, of niet groot zouden kunnen worden in de branche.

Ik vraag me af waarmee SPL dan begonnen is, en hoe hij dat geld dan zo snel verdiend heeft om meteen A merk te kopen?

Ik ben in ieder geval blij dat deze speakers toch goed worden bevonden door een aantal mensen die professioneel bezig zijn met geluid.

Greetz,
                      GNmixing
                      En ja we hebben LJ + fingers... olé

Comment

• moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5946

Onderwerp wederom opgeschoond, en een mail verstuurd aan deelnemer SPL dat hij de normale omgangsvormen dient te respecteren of anders vriendelijk wordt verzocht het forum te laten voor wat het is.
                        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Banned
                          Banned
                          • Dec 2003
                          • 951

jammer dat er zo pittig gereageerd word door sommige.

Op dit forum is 80% bezet door hobbyisten.

ook zitten er een boel bij die bij een groot bedrijf werken die in de verkoop en/of verhuur van Pro Audio zit.

Mijn vraagstelling was dus heel simpel OF ER MENSEN ZIJN MET GOEDE ERVARINGEN MET DE VIBE SERIE.

Zag het al aankomen dat er altijd mensen zijn die dit gaan afkeuren omdat het rommel zou zijn enzo.

Tis niet dat ik een amateurtje ben maar ik vind wel dat deze budget merken hun best doen om in de PRO segment mee te gaan doen wat overigens aardig lukt.

Ze zullen de TOP niet over gaan nemen maar de BUDGET lijnen van de A MErken gaan zeker hieronder lijden .......

De chinezen overtreffen toch iedere X de A merken vindt ik.

Dat is mijn mening.

Het is leuk en goed materiaal zeker om ermee te beginnen.

Je zult heus niet voor paal staan als je zo'n set neerzet op een klus.

Heb al een aantal malen meegemaakt dat mijn klanten in het begin er toch vreemd tegen aan kijken maar halverwege de avond toch bekennen dat het onvoorstelbaar is dat er in dit budget toch kwaliteit te vinden is.

Comment

• sis
                            • Jul 2003
                            • 3305

Ik heb vanavond het genoegen gehad om 4 vibes 30 te mogen horen in een tent bij ons in het dorp ( kermis dus ) !
                            Als EAW gebruiker was ik toch aangenaam verrast van de kwaliteit !
                            De basweergave was goed aanwezig , redelijk strak zonder sub weergave, maar zeker goed aanvaardbaar !
                            Het mid vond ik redelijk goed !
                            Het hoog en tophoog was niet echt aanwezig !
                            Maar OK voor die prijs echt leuke kastjes
                            Vandaag is het mijn beurt
                            sis
                            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Imperator
                              • Nov 2004
                              • 71

Wij werken op school (ja een school) nu ook bijna een jaar met de JB-systems Vibe 30. Deze kasten bevallen ons zeer goed. ze worden zowel gebruikt voor feesten (icm 1000 Watt Dap subs, tja het moest niet te duur) als voor voorstellingen, bandjes, presentaties etc etc. Ook wordt er veel met de kasten gesleept.
                              Tot nu toe hebben we echter geen enkel probleem gehad met de kasten en ze gaan echt hard genoeg voor feesten tto 600 man (ja is goed gegaan, icm de subs).

Zelf heb ik weinig ervaring met andere speakers, maar deze zijn toch zeker niet slecht.

Grt. Pim

Comment

• Banned
                                Banned
                                • Dec 2003
                                • 951

to sis :

Wat denk jij wat je aan zou kunnen met 2 vibe 30ers ?

Wil er nog 4 subs onder zetten van de vibe serie.

Maar zo stand alone denk ik man of 80 ?????

Comment

Working...