1 dubbele of 2 enkele

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luc2366
    • Jul 2002
    • 1161

citaat:
    ik heb een sofinummer
    sis
    hoe kom je aan sofie haar nummer? [8D]
    ...en welke voordelen heeft dat?

Comment

• Dropsen
      • Jan 2004
      • 375

Laat die jongen lekker zn gang gaan... hij komt er vanzelf wel achter of het wel of niks gaat worden...

citaat:Geplaatst door tinuhz

Ik zal me eerst ff voorstellen. Ik ben Martijn en wil een drive in show beginnen heb al 2 subs van 175 rms p/stuk en 2 tops van 150 rms p/stuk en een mengpaneel van 4 kanalen. Maar nu wil ik ook wel een cd speler erbij wat raden jullie mij aan 1 dubbele of 2 enkele en waarom?
      Op zich als ik jouw stukje lees vraag ik me wel iets af... heb je toevallig niet ook een versterker nodig?
      Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• tinuhz
        • Apr 2005
        • 48

Ik zat zo aan 500 euries te denken of is dat te weinig?
        Martijn

Comment

• tinuhz
          • Apr 2005
          • 48

Versterker heb ik wel en niet zo'n slechte ook vind ik dan he een van bogey 2x600 rms
          Martijn

Comment

• discover
            • Feb 2005
            • 108

hoi welke luidsprekers heb je dan

Comment

• tinuhz
              • Apr 2005
              • 48

nou dat zit eigenlijk zo. Mijn vader wrkt in een muziek zaak en ik had dus een versterker maar geen luidsprekers en mijn vader wou perse 2x600 watt rms op die versterker hebben toen heb ik verschllende merken bekeken en lem vond ik wel wat was dan wel ong. 1300 euries dus moest i wel ff een jaartje sparen maar dat duurde mij te lang en toen belde die van van die muziek zaak op ik heb nog wel 2 subkasten staan van lem k en een 15 inch basspeaker en nu heb ik samen met mijn vader 2 topjes gebouwd de luidsprekers die erin zitten zijn van stageline.
              Martijn

Comment

• hans.rijnders
                • Apr 2005
                • 16

Hoi Tinuzz
                Als je een cd speler koopt moet je natuurlijk een beetje erop letten wat je gaat draaien.Zelf mix ik graag en ik heb op verscillende cd spelers gedraaid maar het fijnste om te mixen vind ik nog altijd een cd met een pich van 10%.Bij 16 % is je schuifje van de pich al veel moeilijker in te regelen om de beats gelijk te krijgen.Maar als je alleen van allerlei soorten in elkaar moet draaien maakt het niet zoveel uit.Dan is t bij het ene kanaal beats eruit en de andere beats erin om de zaak een beetje te verbloemen.
                veel susses

Comment

• hans.rijnders
                  • Apr 2005
                  • 16

Hmmm volgens mij slaap ik nog half. Het is nl pitch

Comment

• tinuhz
                    • Apr 2005
                    • 48

Ja het zou wel leuk zijn dat er wat functis o zitten waarmee ik wat kan mixen heb ik thuis ook wat t doen. Maar ja voor wat enkele goede cd spelers ben je denk ik meer kwijt dan voor een goede dubbele ik kan zelf aan cd spelers van stageline komen voor de inkoop prijs maar ja dat is volgens mij ook niet alles en ik ben ook net begonnen dus vind het erg moeilijk
                    Martijn

Comment

• SpaceyDeeJ
                      • Sep 2001
                      • 876

Hoi,

welkom in DeeJay land. Tja, zoals de collega's het al zeggen, is het compleet afhankelijk van jouw smaak, draai styl etc etc wat je prettig vind om mee te werken.

Twee enkelen of 1 dubbelen. Of misschien wel 2 dubbelen. al naar gelang het budget het toelaat....

Let wel, goedkoop mag misschien leuk lijken, en nu ben je misschien nog amateur, maar kwaliteit is nog steeds duurkoop en daar gaat het uiteindelijk ook om...

Succes, en uuh, als je je spullen gekocht hebt, maak je een keer een foto voor ons hoe je setje is geworden ?
                      cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• tinuhz
                        • Apr 2005
                        • 48

Maar is 500 euro een rdelijk bedrag daarvoor of moet ik nog ff doorsparen?

thanxs voor de reacties
                        Martijn

Comment

• Roeltej
                          • May 2001
                          • 761

Ga voor dubbele, zeker met dat bedrag, is leuk spul voor te krijgen, tascam cd-x1500 zit redelijk in de buurt, numark heeft ook wel wat leuks...

later qua inbouw in een meubel ook zeker veel handiger als 2 top-load spelers... das echt ramp

Vitality Show

Comment

• tinuhz
                            • Apr 2005
                            • 48

Wat voor een functies moet het een beetje hebben is anti shock een belangrijke fusctie?
                            Martijn

Comment

• Gerrit Hurkens
                              • Dec 2000
                              • 252

I denk dat anti shock redelijk belangrijk kan zijn, aangezien ik denk dat je voorlopig nog geen meubel hebt met ingebouwde demping en je daarom de boel op (onstabiele) tafels zet.

Probeer het beste te keizen voor je geld.

Tegenwoordig kan iedere jan-met-pc-of-notebook een drive-in beginnen, maar kwaliteit is dan ver te zoeken.

Wil je naam maken, moet je kwaliteit leveren. Vraag het maar aan de mensen hier die de grotere drive-in shows produceren.

Zonder kwaliteit blijf je een huiskamer drive-in show (of je hebt een bak geluk meegekregen).

Dit bovenstaande is dus belangrijk voor de keuze van je cd-speler. Een goed merk is misschien duurder, maar gaat langer mee en kan meer hebben.
                              (En Oled schermen staan mooier dan LCD!!!! [])
                              \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

• luc2366
                                • Jul 2002
                                • 1161

citaat:Geplaatst door Gerrit Hurkens

Een goed merk is misschien duurder, maar gaat langer mee en kan meer hebben.
                                Niet helemaal mee eens.

Ik heb zelf zowel ADJ als Denon in de verhuur en gaan even goed, gaan even lang mee, ed. VB: een pro-cd400 kan even veel als een Dn-2000MKIII maar is wel maar de helft zo duur.

Duurdere merken komen wel eerder met nieuwe snufjes.

Comment

Working...