Ik zal me eerst ff voorstellen. Ik ben Martijn en wil een drive in show beginnen heb al 2 subs van 175 rms p/stuk en 2 tops van 150 rms p/stuk en een mengpaneel van 4 kanalen. Maar nu wil ik ook wel een cd speler erbij wat raden jullie mij aan 1 dubbele of 2 enkele en waarom?
1 dubbele of 2 enkele
Collapse
X
-
Wij raden je de zoekmachine aan.
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro -
Ik denk dat zoiets heel persoonlijk is. Zelf geef ik de voorkeur aan 2x topload cd-speler. Zit uiteraard ook weer een prijskaartje aan en daarnaast moet het ook maar net in je flightcases passen (drive-in show wil je uiteraard zo compact mogelijk kunnen vervoeren).
Ga eens een showroom binnen en vraag of je wat verschillende cd-spelers mag uitproberen.Comment
-
-
Heel verschillend naar mijn mening, ik heb zelf een Denon DN-D4000 in m'n bezit en binnenkort 2 Pioneer CDJ100's. Ik kan op de Denon leuk draaien, en met een Pioneer ook. Sommige functies zijn weer heerlijk op een dubbele speler, sommige weer op een enkele. Net wat Jurjen zegt, probeer het zelf.Comment
-
Ik ben nog maar 14 en heb wat bijbaantjes dus zoveel geld heb ik ook wel weer niet. ik zit toch te denken aan 1 dubbele cd speler ik hoef er niet mee te scratchen ofzo het is echt puur voor de drive in dus jah. Heeft iemand toevallig nog beginner tips voor mij?MartijnComment
-
Doe het rustig aan en bekijk goed voordat je je duur verdiende geld spendeert, ga geen loze aankopen doen, wacht liever even totdat je zat geld hebt voor iets goeds dan dat je 10x iets nieuws koopt.Licht is altijd zwaar.Comment
-
citaat:Geplaatst door tinuhz
Ik zal me eerst ff voorstellen. Ik ben Martijn en wil een drive in show beginnen heb al 2 subs van 175 rms p/stuk en 2 tops van 150 rms p/stuk en een mengpaneel van 4 kanalen. Maar nu wil ik ook wel een cd speler erbij wat raden jullie mij aan 1 dubbele of 2 enkele en waarom?
Mag ik jou een goeie raad geven : niet doen [)]
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
citaat: Je wil een drive-in-show beginnen
Mag ik jou een goeie raad geven : niet doen [)]
sisDat idd een goede tip!
Maar goed, je kan wel zeggen dat je een cd speler wil, maaaaaaaar wat is je budget?
Kijk in iedergeval niet naar skypech en vrienden.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
citaat:Geplaatst door luc2366
waarom niet sis? go with the flowdus lekker muziek downloaden ipv kopen
en als je in 't zwart werkt zal je er nog iets aan verdienen [8D]. en misschien ook ineens ruim onder de prijs, anders raken je weekends niet gevuld [}
]
Dus ik kom graag ik Nederland héhé
Ik hoef gewoon maar een belastingsformulier in te vullen en klaar is ome sis [^]
BTW, wat is zwartwerk, dat ken ik niet
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
Ik ben zelf 14 en ben een grote voorstander van enkele CD spelers.
Ik gebruik zelf 2 Numark axis 8 CD spelers. Hier kan ik prima mee werken en ik vind ze helemaal lekker.
Een tijd geleden heb ik gedraait met een dubbele CD speler van Numark die precies hetzelfde kon, maar tog vond ik die minder fijn.
Maar dat is mijn mening
MVG,
VincentAin´t no party like a party with bassComment
Comment